کد خبر: ۱۵۳۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - 11 February 2019
پیام مدیر عامل بیمه کوثر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

بانکداری ایرانی -پیام مجید مشعلچی فیروزآبادی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 


...كَم مِّن فِئَةٍ قَلِيلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً كَثِيرَةً بِإذْنِ ا... (بقره/ 249)

خوشبین‌ترین دوستان و بدبین‌ترین دشمنان هم شاید تصور نمی‌کردند روزی بیاید که جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نه تنها در ایران عزیز بلکه در سرتاسر گیتی برپا گردد. اما به فضل پروردگار و با عنایات صاحب واقعی این انقلاب حضرت ولی‌عصر(عج)، جمهوری اسلامی با وجود تمام سختی‌ها و کارشکنی‌ها در طول این چهل سال، مسیر خود را با صلابت و شادابی طی کرده است.

کشورمان امروز طلایه‌دار تمدنی است بر پایه‌ی آموزه‌های اسلام ناب محمدی که در کشاکش همه مشکلات و ناملایمات چهل‌ساله شده و به تعبیر رهبر معظم انقلاب در آغاز بلوغ و شکوفایی قرار گرفته است. پیشرفت‌های شگرف در عرصه‌های گوناگون را اگر در کنار تحریم‌های ظالمانه و دسیسه‌های ناجوانمردانه بگذاریم، آنگاه درخواهیم یافت که نسل سوم و چهارم انقلاب اگر چه حضرت امام روح‌ا... را به چشم صورت ندیده‌اند لیکن پیام خداجویی، خوداگاهی و استقلال آن ابرمرد را از کلام سکاندار انقلاب، حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای به گوش جان شنیده‌اند.

بر ما و همه آنان که در این دوران پرشکوه وظیفه و مسئولیتی را پذیرا شده‌اند واجب است شکر این توفیق را با اخلاص در خدمت‌گزاری به مردم قدرشناس این مرز و بوم به جای آورند و برای کاهش مشکلات زندگی و فراغت فکر و کاهش دغدغه آنان هرچه در توان دارند به کار بندند تا بستری مناسب برای تعالی انسان که هدف اساسی اسلام عزیز است مهیا شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: