کد خبر: ۱۴۹۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۹ - ۰۸ دی ۱۳۹۷ - 29 December 2018
استاندار سمنان بر لزوم حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی استان تاکید کرد و گفت: بی‌توجهی و عدم پشتیبانی از صنایع، تولید و اشتغال را در کشور و استان با خطر روبرو می‌کند.

بانکداری ایرانی -  استاندار سمنان بر لزوم حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی استان تاکید کرد و گفت: بی‌توجهی و عدم پشتیبانی از صنایع، تولید و اشتغال را در کشور و استان با خطر روبرو می‌کند.

به گزارش ایسنا، علیرضا آشناگر درکارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی استان موظفند که از صنایع تولیدی حمایت جدی کنند. 

وی بر مساعدت دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها با واحدهای تولیدی این تاکید کرد و افزود: هرگونه بی‌توجهی به این واحدها اشتغال را با مشکل مواجه می‌کند.

آشناگر، حفظ اشتغال موجود را امری ضروری خواند و اضافه کرد: حمایت از تولید در شرایط موجود و در دوران تحریم‌ها باید با قوت و جدیت بیشتری صورت گیرد. صنایع کشور در این شرایط با مشکلاتی مواجه هستند که دستگاه‌های خدمات‌رسان دولتی اجازه ندارند این مشکلات را مضاعف کنند. 

رئیس کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان با اشاره به کمبود نقدینگی و مشکلات مالی در واحدهای تولیدی، حمایت بانک‌ها را مهم خواند و خاطرنشان کرد: در این شرایط ویژه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باید معوقات و بدهی‌های صنایع را تقسیط کنند.

آشناگر اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان و اجرایی حق قطع خدمات به بنگاه‌های اقتصادی را ندارند و باید از طرق دیگر نسبت به دریافت مطالبات اقدام کنند. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان که در معیت استاندار سمنان و در ادامه بازدیدهای استاندار از واحدهای صنعتی شهرستان سمنان از شرکت صنایع لاستیکی پارمیدا بازدید می‌کرد بر حمایت این سازمان از واحدهای صنعتی تاکید کرد و گفت: شرکت صنایع لاستیکی پارمیدا با سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد ریالی در شهرستان سمنان حدود ۳۴۰ اشتغال در استان ایجاد کرده است.

بهروز اسودی ادامه داد: این واحد تولیدی موفق ظرفیت تولید سالانه 6800 تن انواع نوار لاستیک دور درب خودرو را دارد. این واحد تولیدی در سال گذشته به‌طور ماهانه حدود ۴۳۰ تن انواع نوار دور درب خودرو تولید و روانه بازار کرده است.
برچسب ها: اشتغال ، سمنان ، بانک‌ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: