کد خبر: ۱۴۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - 26 October 2018
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با اعلام حمایت این سازمان از «محمد اسلامی» به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، این انتخاب را نتیجه توسعه‌گرایی دولت برشمرد.
بانکداری ایرانی  ـ مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با اعلام حمایت این سازمان از «محمد اسلامی» به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، این انتخاب را نتیجه توسعه‌گرایی دولت برشمرد.
پ
به گزارش  وزارت راه و شهرسازی، «فرزانه شرفبافی» با ارسال پیامی، حمایت سازمان متبوع خود را از انتخاب محمد اسلامی به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اعلام کرد. 
وی در این پیام آورده است: «اسلامی، مدیری توسعه‌محور و مدبری عملگراست. بدیهی است تصدی وزارت راه و شهرسازی در شرایط کنونی کاری است دشوار، اما انتخاب وی نشان از شناخت دقیق و توسعه‌گرایی دولت و ریاست جمهوری است.
شخصیت فردی، تحصیلات آکادمیک، سوابق علمی و فعالیت‌های اجرایی وی نشان از تلفیق علم با عمل دارد. 
همچنین، شخصیت مردمی وی در استانداری همدلی و همراهی کامل مردم را به همراه داشته است. 
اسلامی، احاطه خوبی بر همه موضوعات و مشکلات وزارت راه و شهرسازی داشته و بر جوان‌گرایی، صلاحیت علمی و تعهد مدیران زیر مجموعه خود تاکید دارد. 
در برنامه های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، ضرورت نوسازی ناوگان هوایی و هماهنگی علمی‌تر و قوی‌تر سازمان‌های مرتبط هوانوردی و راهکارهای مقابله با تحریم‌ها به چشم می‌خورد».
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری روز یکشنبه، 29 مهرماه در نامه ای به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، گزینه‌های پیشنهادی خود برای چهار وزارتخانه معرفی کرد.
بر این اساس، فرهاد دژپسند برای تصدی وزارت امور اقتصاد و دارایی، محمد شریعتمداری برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد اسلامی برای وزارت راه و شهرسازی و رضا رحمانی برای وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی شدند.
جلسه بررسی صلاحیت و رای اعتماد به وزیران پیشنهادی دولت، از ساعت 13 روز شنبه (پنجم آبان) در صحن علنی مجلس برگزار می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: