کد خبر: ۱۳۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶:۱۸ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - 03 June 2018
مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان این‌که ذات ترمینال فرودگاه‌های کشور آرامش بخش نیست، گفت:‌ در شهر فرودگاهی و پروژه ایرانشهر به حق و حقوق مردم پاسخ داده خواهد شد.
 بانکداری ایرانی ـ مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان این‌که ذات ترمینال فرودگاه‌های کشور آرامش بخش نیست، گفت:‌ در شهر فرودگاهی و پروژه ایرانشهر به حق و حقوق مردم پاسخ داده خواهد شد.

به گزارش  تسنیم، در آیین رونمایی از ایده‌های برتر پایانه 2.5 میلیارد یورویی ایران‌شهر اظهار کرد: شاخص‌هایی مانند جی دی پی خیلی  نمی‌توانند نیاز بشر را برای توسعه فراهم کنند. توسعه و اقدامات اقتصادی اثراتی روی محیط زیست، اقتصاد و اجتماعی می‌گذارد که نیازمند برنامه‌های مفصل‌تری است.

وی تصریح کرد:‌ شهر فرودگاهی امام سعی کرده مسئولیت اجتماعی خود را اجرا کند،‌در این راستا با افزایش نام تجاری و اعتبار شرکت،‌ ایجاد انگیزه،‌ محیط کار مناسب و... انجام دهیم.

وی افزود:‌ سال‌هاست در شهر فرودگاهی درختی کاشته نشده و مسئولیت اجتماعی می‌گوید باید شهرها را آباد کنیم. مسئله آب نیز برای آیندگان مهم است و باید بتوانیم در مدیریت پسماند اقدامت موثری انجام دهیم.

وی بیان کرد:‌ مسئولیت اجتماعی می‌گوید باید درباره همه پروژه‌ها به مردم پاسخ دهیم. در ایران بسیاری از پروژه‌ها را افتتاح می‌کنیم اما این کاش اطلاعات مربوط به پروژه از جمله هزینه‌های صرف شده و... را به صورت شفاف در اختیار مردم قرار دهیم. اگر قرار است پروژه‌ای‌ را افتتاح کنیم باید بگوییم پروژه با چه قیمتی،‌چه نگاهی و چگونه ساخته شده است.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تاکید کرد:‌ در شهر فرودگاهی و پروژه ایرانشهر به حق و حقوق مردم پاسخ داده خواهد شد.

آدم‌نژاد با اشاره به ابرپروژه پایانه ایرانشهر گفت: مراحل برگزاری فراخوان عمومی از 15 اسفند ماه سال گذشته آغاز و قرار بود تا 20 فروردین 97 ادامه داشته باشد که البته با توجه به درخواست های ارائه شده تا 3 اردیبهشت تمدید شد.

وی در چهار دسته ادبیات، معماری، فیلم، صوت و محتوای نمایشی و نقاشی و طرح دستی تقسیم بندی شد، اظهار کرد: ذات ترمینال‌ها برای مسافران خیلی آرامش بخش نیست و در طراحی فضای ایرانشهر مواردی از جمله خاطره‌انگیزی، القای حس دعوت کنندگی، ایجاد فضایی آرام، هماهنگی و ناسب با شرایط اقلیمی و... مورد توجه قرار گرفته است.

وی از بهره‌گیری از نماد کبوتر صلح، پیشنهاد لوگو، طراحی داخلی و ... به عنوان عناوین کلی پیشنهادات یاد کرد و گفت: ایده "الوگیری از دو نماد ایرانی سیمرغ و فرش ایرانی، حوض ماهی،‌سیمرغ در ایرانشهر، ایرانشهر در دل زمین شرکت، چهار فصل ایران از جمله ایده‌های برتر طراحی پایانه ایرانشهر بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: