کد خبر: ۱۳۳۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 15 May 2018
بنابر اعلام بانک ملی با افتتاح سپرده ارزی این بانک می‌توانید علاوه بر برخورداری از سود سپرده، از نوسانات بازار ارز نیز مصون بمانید.

بانکداری ایرانی ـ بنابر اعلام بانک ملی با افتتاح سپرده ارزی این بانک می‌توانید علاوه بر برخورداری از سود سپرده، از نوسانات بازار ارز نیز مصون بمانید.

 بانک ملی ایران اعلام کرد: سپرده ارزی خدمتی است که مشتریان بانک می‌توانند با افتتاح آن علاوه بر مصون ماندن از نوسانات بازار ارز و انتخاب روشی ایمن برای حفظ ارزش دارایی و پول خود، از حداکثر سود سپرده‌گذاری به صورت ارزی و امکان برداشت وجه پیش از سر رسید برخوردار باشند.

اکنون ۳۷۸ شعبه ارزی این بانک آماده پذیرش وجوه ارزی مشتریان برای سپرده‌گذاری در چارچوب قوانین و مقررات ارزی کشور است و مشتریان و دارندگان ارزهای مختلف مانند دلار، یورو و درهم می‌توانند به شعب ارزی بانک در سراسر کشور مراجعه و وجوه ارزی خود را به صورت اسکناس نزد بانک سپرده‌گذاری کنند.

همچنین دارندگان این سپرده می‌توانند هر زمان که بخواهند اصل و سود سپرده خود را به همان اسکناس تودیعی دریافت کنند.

سپرده‌گذاری ارزی بانک ملی ایران یک سرمایه‌گذاری مطمئن برای مشتریان است که در مقاطع زمانی یک‌ماهه، دوماهه، سه‌ماهه، شش‌ماهه، ۹ ماهه و یکساله به ارزهای مختلف افتتاح می‌شود و سپرده‌های مزبور پس از انقضای تاریخ سررسید با درخواست صاحب سپرده قابل تمدید می‌باشد.

حداقل مبلغ برای سپرده مدت‌دار ارزی معادل یک هزار دلار بوده و شرایط عمومی برای این حساب‌ها همانند افتتاح حساب ریالی است.

مشتریان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر به شعب ارزی بانک ملی ایران مراجعه کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: