کد خبر: ۱۳۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۶ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 08 May 2018
بانكداري ايراني ـ شرکت آسان پرداخت در سی و یکمین نمایشگاه کتاب اقدام به فعالسازی ۳.۳ هزار دستگاه‌ کارتخوان کرده و در صورت نیاز خدمات لحظه‌ای می‌هد.
 بانكداري ايراني  ـ شرکت آسان پرداخت در سی و یکمین نمایشگاه کتاب اقدام به فعالسازی ۳.۳ هزار دستگاه‌ کارتخوان کرده و در صورت نیاز خدمات لحظه‌ای می‌هد.

آسان پرداخت پرشین که در سال‌های گذشته با ارائه روش‌های نوین پرداخت مانند بن کارت مجازی، NFC و تله‌پرداز امکان پرداخت از طریق گوشی‌های هوشمند را برای تمامی متقاضیان کتاب ارائه کرده بود، در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای اولین بار پرداخت از طریق کارت ملی هوشمند را برای مخاطبان نمایشگاه فراهم کرده است.

حسن خوشه‌چین معاونت امور مشتریان آسان پرداخت درباره سوابق حضور و تمهیدات فراهم شده در این نمایشگاه گفت: " آپ" سال جاری برای پنجمین سال متوالی، مجری انحصاری پرداخت در تمام نمایشگاه‌های کتاب در سطوح بین‌الملل و مراکز استان‌ها است.این شرکت بورسی در دو دوره قبلی این نمایشگاه با بانک شهر و در دوره‌های پیشین نیز با بانک صادرات به عنوان بانک عامل پرداخت همکاری کرده است.

وی ادامه داد: سال جاری علاوه بر تجهیز تمامی غرفه‌های نمایشگاه به دستگاه‌های کارتخوان، با توجه به توافق صورت گرفته با سازمان ثبت احوال برای اولین بار امکان خرید کتاب و پرداخت هزینه بدون کارت فیزیکی از طریق کارت ملی هوشمند با همکاری بانک شهر فراهم شده است.

خوشه‌چین درباره خرید با کارت ملی هوشمند در تمامی سطوح گفت: تحقق این موضوع با توجه به سیاست‌های کلان شاپرک و سازمان ثبت احوال نیاز به بررسی‌های میدانی دارد و در حال حاضر مجوز پرداخت در این بستر فقط تا پایان سی و یکمین نمایشگاه کتاب صادر شده است.

بنابراین گزارش،تعداد دستگاه‌های تخصیص داده شده توسط شرکت آسان پرداخت در این نمایشگاه حدود 3.3 هزار دستگاه کارتخوان بوده که توسط 170 کارشناس در بخش‌های ستادی و پشتیبانی، در صورت نیاز اقدام به خدمات لحظه‌ای می‌کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: