کد خبر: ۱۳۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۱ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 30 April 2018
بانكداري ايراني ـ در سومین روز کاری هفته، بازار سکه برای چهارمین روز پیاپی شاهد روند افزایشی قیمت ها بود. این در حالی است که امروز اونس جهانی طلا با روند کاهش همراه شده است.
بانكداري ايراني  ـ در سومین روز کاری هفته، بازار سکه برای چهارمین روز پیاپی شاهد روند افزایشی قیمت ها بود. این در حالی است که امروز بازار جهانی فلزات گران بها در حالی اولین روز کاری هفته را شروع کرده اند که تا لحظه انتشار این خبر، اونس جهانی طلا با روند کاهش همراه شده است.

گزارش بازار سکه، طلا و ارز؛در سومین روز کاری هفته، بازار سکه برای چهارمین روز پیاپی شاهد روند افزایشی قیمت ها بود. این در حالی است که امروز بازار جهانی فلزات گران بها در حالی اولین روز کاری هفته را شروع کرده اند که تا لحظه انتشار این خبر، اونس جهانی طلا با روند کاهش همراه شده است.

 در معاملات امروز بازار سکه تهران، تا ساعت 15 امروز، هر سکه تمام طرح قدیم با رشد 12 هزار و 500 تومانی به قیمت یک میلیون و 765 هزار تومان فروخته شده است. همچنین هر سکه تمام طرح جدید در بازار امروز با افزایش 10 هزار تومانی به رقم یک میلیون و 855 هزار تومان برای فروش نقدی رسیده است.

 هر نیم سکه بهار آزادی نیز تا این لحظه، 900 هزار تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به آخرین قیمت روز گذشته، 7 هزار و 500 تومان افزایش داشته است. همچنین هر ربع سکه بهار آزادی با رشد 4 هزار تومانی به سطح 552 هزار و 500 تومانی رسیده است. هر سکه یک گرمی نیز با 2 هزار و 500 تومان افزایش، به قیمت 355 هزار تومان فروخته می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: