کد خبر: ۱۳۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 23 April 2018
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: همزمان با روز جهانی کارگر در یازدهم اردیبهشت ماه راهپیمایی بزرگ کارگران در تهران و سراسر کشور برگزار می شود.
بانكداري ايراني ـ معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: همزمان با روز جهانی کارگر در یازدهم اردیبهشت ماه راهپیمایی بزرگ کارگران در تهران و سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، «ابراهیم صادقی فر» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های هفته کارگر اظهار داشت: برنامه های هفته کارگر امسال با شعار «حمایت از کالای ایرانی» از پنجم تا یازدهم اردیبهشت به همت تشکل های کارگری در سراسر کشور برگزار می شود.
وی افزود: برنامه های این هفته همزمان با پنجم اردیبهشت ماه و آیین تجدید میثاق کارگران با آرمان حضرت امام خمینی (ره) در حرم مطهر ایشان آغاز می شود و حمایت از کالای ایرانی و نشست مشترک تشکل های کارگری و کارفرمایی از مهم ترین برنامه های آن است.
وی بیان کرد: دومین روز برنامه هفته کارگر با شعار «کارگران، مهارت و صیانت از نیروی کار» با گردهمایی کارگران آغاز می شود و در این روز تعدادی از کارگران با مراجع عظام در قم دیدار می کنند. 
وی شعار سومین روز هفته کارگر را «کارگران، معنویت، نشاط و ورزش» اعلام کرد و گفت: در این روز پیاده روی خانوادگی کارگران با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بوستان ولایت برگزار می شود و کارگران زحمتکش در نماز جمعه روز هفتم اردیبهشت ماه شرکت می کنند. 
صادقی فر با اشاره به برنامه های روز چهارم هفته کارگر اظهار داشت: این روز که همزمان با هشتم اردیبهشت ماه خواهد بود روز «زنان کارگر، جوانان، امید و مشارکت اجتماعی» تعیین شده و در این روز مراسم تجلیل از زنان کارگر در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار می شود. 
معاون وزیر تعاون در ادامه اظهار داشت: شعار پنجمین روز هفته کارگر، کارگران، شوراها و تشکل های کارگری تعیین شده و در این روز که مصادف با نهم اردیبهشت ماه است، گردهمایی بزرگ کارگران با حضور رییس جمهوری برگزار می شود و همزمان با آن همایش شوراهای اسلامی کار و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی برگزار خواهد شد. 
وی اظهار داشت: عنوان ششمین روز هفته کارگر «کارگران، بازنشستگان و قوانین حمایتی» تعیین شده و در این روز با توجه به شعار سال کارگران با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و پس از آن در دوازدهمین جشنواره نشان خدمت شرکت می کنند تا در این جشنواره اندیشه ها و راهکارهای حمایت از کالای ایرانی و دستاوردهای آن را ارایه شود. 
وی تاکید کرد: در روز یازدهم اردیبهشت ماه همزمان با روز جهانی کارگر راهپیمایی بزرگ کارگران در تهران همزمان با سراسر کشور برگزار می شود و نشست علمی تعاون و حمایت از تولید ملی با حضور «علی ربیعی »وزیر تعاون در استان فارس برگزار می شود.
معاون وزیر تعاون در پایان ضمن گرامیداشت روز کارگر اظهارداشت: حمایت از کالای ایرانی می تواند نقش مهمی در افزایش اشتغال جوانان و عرضه محصولات کیفی ایرانی با قیمت مناسب در بازارهای داخلی و خارجی داشته باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: