کد خبر: ۱۲۹۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۴ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - 15 March 2018
با حضور رئیس بنیاد مستضعفان، رئیس بنیاد علوی کشور، فرماندار و امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی شهرستان قلعه گنج پنج شرکت تعاونی فراگیر ملی در این شهرستان راه اندازی شد.
 بانكداري ايراني ـ با حضور رئیس بنیاد مستضعفان، رئیس بنیاد علوی کشور، فرماندار و امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی شهرستان قلعه گنج پنج شرکت تعاونی فراگیر ملی در این شهرستان راه اندازی شد.

به گزارش ایرنا رئیس بنیاد علوی کشور روز پنجشنبه در این آیین گفت : این شرکت های تعاونی در زمینه آموزش خدماتی، تولیدی و توزیعی فعالیت می کنند. 
علی برزگری افزود: با حمایت بنیاد مستضعفان دفاتر این شرکت ها در پنج دهستان با عضویت پنج هزارو 500 نفر از اعضای صندوق های خرد روستایی تجهیز و تاسیس شده است . 
به گزارش ایرنا در اولین اقدام این شرکت ها امروز اولین تفاهم نامه همکاری بین شرکت خصوصی داده پردازی فن آوا و شرکت های تعاونی فراگیر ملی در سالن کنفرانس سایت اداری بنیاد مستضعفان امضا شد. 
*** 
اهداء 60 سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد 
رئیس بنیاد مستضعفان کشور در سفر یکروزه خود به شهر پایلوت اقتصاد مقاومتی 60 سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد این شهرستان اهدا کرد که این جهیزیه ها شامل یخچال، اجاق گاز، فرش، ماشین لباس شویی و جارو برقی به ارزش یک میلیارد و 380 میلیون ریال است. 
رئیس بنیاد مستضعفان کشور در این آیین گفت: آرزوی سالی خوب و پربار برای این زوج های جوان دارم و امیدوارم با پشتکار و تلاش بتوانند برای شهرشان مفید باشند. 
*** 
سامانه سرویس دهی ارتباطات ثابت شهرستان قلعه گنج به بهره برداری رسید 
با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور سامانه سرویس دهی ارتباطات ثابت شهرستان قلعه گنج (فن آوا) با خدمات رسانی به 60 روستا افتتاح شد. 
سعیدی کیا در این آیین گفت:مردم می توانند با مراجعه به شرکت های تعاونی ثبت نام و از این خدمات بهره مند شوند. 
سامانه سرویس دهی ارتباطات ثابت شهرستان قلعه گنج جهت خدمات تلفن ثابت و ارتباط اینترنتی راه اندازی شد. 
*** 
رئیس بنیاد مستضعفان کشور از طرح توان افزایی روستایی گزهک بازدید کرد 
رئیس بنیاد مستضعفان کشور به منظور بازدید از طرح توان افزایی روستایی از صندوق های خرد روستای گزهک بازدید کرد و در جمع مردم این روستا گفت: یکی از برنامه های بنیاد مستضعفان کار با مردم و برای مردم است. 
محمد سعیدی کیا افزود :امروز مردم قلعه گنج با همت و پشتکار خود و ساخت شهرستانی آباد به عنوان شهر نمونه پایلوت اقتصاد مقاومتی ملی، این الگو را به سراسر کشور عرضه می کند. 
وی ادامه داد: ما بستر را آماده می کنیم اما این خود مردم هستند که با همت و پشتکار شهرشان را آباد می کنند. 
طرح شهر نمونه اقتصاد مقاومتی از سال 1393 به پیشنهاد استاندار کرمان و مشارکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در شهرستان محروم قلعه گنج در دست اجراست. 
این طرح که به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی در کشور نیز مطرح با تکیه بر توانمندی محلی مردم منطقه و بهره گیری از ظرفیت بخش غیردولتی اجرا شده و تشکیل صندوق های خرد روستایی برای تجمیع سرمایه های مردم و اعطای تسهیلات برای ایجاد مشاغل پایدار از ثمرات این طرح است. 
مرکز شهرستان قلعه گنج در 420 کیلومتری جنوب کرمان واقع است. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: