کد خبر: ۱۲۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - 28 January 2018
معاون توزیع توانیر با اشاره به اینکه ۰.۲۵ درصد مشترکین گیلان قطعی برق دارند، گفت: مسدود شدن راه‌ها باعث شده تا احتمال گسترش خاموشی‌‌ها با ادامه بارش‌ها افزایش یابد.
بانكداري ايراني-معاون توزیع توانیر با اشاره به اینکه ۰.۲۵ درصد مشترکین گیلان قطعی برق دارند، گفت: مسدود شدن راه‌ها باعث شده تا احتمال گسترش خاموشی‌‌ها با ادامه بارش‌ها افزایش یابد.

محمود رضا حقی‌فام در گفت‌وگو با  فارس در پاسخ به این سوال که بارش‌ها باعث شده تا خاموشی برق در گیلان افزایش یابد، گفت: هر نیم ساعت به نیم ساعت وضعیت گیلان رصد می‌شود، بنابراین طبق آخرین اطلاعاتی که به دست آمده ۷ فیدر انشعابی ۲۰ کیلوولت دچار قطعی شدند که همین موضوع باعث خاموشی در مناطقی از شهرهای لاهیجان، آستانه، رستم‌آباد و صومعه‌سرا شده است.

به گفته وی در حال حاضر ۰.۲۵ درصد مشترکین گیلان دچار قطعی برق هستند که با حضور اکیپ‌های مستقر تلاش می‌شود مشکل این تعداد از مشترکین نیز حل شود.

حقی‌فام با اشاره به اینکه برخی از این مناطق که دچار خاموشی شده‌اند روستایی هستند، گفت: به دلیل مسدود بودن برخی از راه‌ها حضور اکیپ‌های مستقر با مشکل مواجه می‌شود بنابراین ما نگران ادامه بارش‌های بعدی هستیم که خاموشی‌ها گسترش نیابد.
برچسب ها: توانیر ، گیلان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: