کد خبر: ۱۲۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - 20 December 2017
سامانه پاسخگویی بیمه مرکزی به منظور رعایت حقوق بیمه گذاران و بیمه شدگان و در راستای اجرای 'حقوق شهروندی در نظام اداری' فعالیت خود را آغاز کرد.
 رئیس کل بیمه مرکزی گفت: سامانه پاسخگویی بیمه مرکزی به منظور رعایت حقوق بیمه گذاران و بیمه شدگان و در راستای اجرای 'حقوق شهروندی در نظام اداری' فعالیت خود را آغاز کرد.

 عبدالناصر همتی در مراسم افتتاحیه سامانه پاسخگویی بیمه مرکزی افزود: بیمه مرکزی در کنار وظایف نظارتی خود، به دنبال بهره گیری از بسترهای الکترونیکی نوین برای بهبود روند پاسخگویی ارائه خدمات و رسیدگی به شکایات بیمه گذاران بوده است و بر این اساس، امروز شماره 4 رقمی 2342 با عنوان سامانه پاسخگویی بیمه مرکزی راه اندازی شد.

وی افزود: سال گذشته از سوی شبکه فروش صنعت بیمه، بیش از 56 میلیون فقره بیمه نامه صادر و بیش از 35 میلیون فقره خسارت از سوی شرکت های بیمه پرداخت شده که این آمار بیانگر بزرگتر شدن خانواده صنعت بیمه است.

رئیس کل بیمه مرکزی ادامه داد: افزایش روزانه بیمه گذاران و بیمه شدگان و پاسخگویی به پرسش ها و شکایات آنها نیاز به یک سامانه جامع تر از تلفن گویا داشت تا بتوانیم با ارائه خدمات بهتر و سریعتر، ضمن رعایت حقوق شهروندی و بهبود مستمر نظام ارائه خدمت، تنوع بخشی به کانال های ارتباطی و افزایش رضایتمندی مردم، گامی موثر در گسترش فرهنگ بیمه و آگاهی مردم از خدمات بیمه برداریم.

همتی، صف انتظار هوشمند، نظرسنجی از تماس گیرنده، صندوق صوتی، پرسش و پاسخ با اعلام کدرهگیری را از ویژگی های مهم این سامانه دانست و ابراز امیدواری کرد که این سامانه در کنار سایر بسترهای الکترونیکی بیمه مرکزی مانند سامانه رسیدگی به شکایات بیمه گذاران، سنهاب، شکایت نمایندگان از شرکت های بیمه و استعلام بیمه نامه بتواند از دغدغه های بیمه ای مردم بکاهد.
مراسم افتتاحیه سامانه پاسخگویی بیمه مرکزی امروز با حضور «عبدالناصر همتی» رئیس کل بیمه مرکزی برگزار شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: