کد خبر: ۱۲۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - 08 December 2017
ا معاون حقوقی امور دولت و مجلس وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : ایجاد اشتغال در حوزه آی سی تی به عنوان یک زیرساخت مهم ،جزو اولویت های دولت دوازدهم است .
بانكداري ايراني - معاون حقوقی امور دولت و مجلس وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : ایجاد اشتغال در حوزه آی سی تی به عنوان یک زیرساخت مهم ،جزو اولویت های دولت دوازدهم است .

به گزارش ایرنا، مرتضی براری شامگاه پنجشنبه در همایش بزرگداشت روز مجلس در شهرستان نور افزود : دولت لایحه ای با موضوع پرداخت تسهیلات در قالب کمک به اشتغال با اعتباری حدود پنج هزار میلیارد ریال تحت عنوان تبصره 18 به مجلس شورای اسلامی ارائه داده است .
وی اظهار داشت : 200هزار میلیارد ریال نیز در قالب اشتغال تسهیلات روستایی در حوزه آی سی تی در دولت سیاست گذاری شده است .

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : هم اکنون منابع بانکی و زیرساخت های لازم در این حوزه فراهم است و حدود 10 درصد جمعیت خلاق کشور هم برای فعالیت در این بخش شناسایی شده است که از وجود آن ها استفاده می شود. 
براری با بیان اینکه در سال گذشته در حوزه فراهم سازی زیرساخت های آی سی تی در شهرستان نور حدود 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری شد ، افزود که امسال نیز این سرمایه گذاری نیز در حال انجام است.

وی گفت که با به بار نشستن این سرمایه گذاری ها می توان از طریق گوشی های تلفن همراه به آسانی ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری منطقه را به مخاطبان بویژه مسافران و گردشگران معرفی کرد.
همایش بزرگداشت روز مجلس با حضور مسئولان کشوری و استانی صبح امروز در محمودآباد و شامگاه هم در نور برگزار شد.

در پایان با اهدای لوح تقدیر از نمایندگان مجلس ادوار گذشته شهرستان های نور و محمود آباد و خانواده 2 تن از شهدای مدافع حرم تجلیل شد .
شهرستان نور با جمعیتی دستکم 122 هزار نفر در غرب مازندران قرار دارد .
مازندران 12نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: