کد خبر: ۱۱۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۲ - ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - 07 November 2017
مدافع جوان پرسپوليس که با حضور در اين تيم اميدوار به بازگشت به تيم ملي بود، با توجه به اتفاقات ديدار دربي بايد يک جلسه محروميت را پشت سر بگذارد.
به گزارش "ورزش سه"، شجاع خليل زاده به واسطه برخوردي که در ديدار دربي با داريوش شجاعيان داشت، طبق نظر کميته انضباطي با يک جلسه محروميت مواجه شده و ديدار مقابل پديده مشهد را از دست داد. مدافع شماره 3 سرخپوشان که اعتراض خود را نسبت به اين حکم اعلام کرده، با انگيزه بالايي در تمرين امروز حضور يافت و اميدوار است از فرصت باقيمانده براي دستيابي به نظر کارلوس کي‌روش سود ببرد.

تيم ملي اکنون دو مدافع مياني خود را به دليل مصدوميت در اختيار ندارد و در صورتي که شجاع بتواند از نظر فني به شرايط مدنظر کارلوس کي‌روش نزديک شود، شايد در نهايت يکي از سهميه‌هاي حضور در تيم ملي را به خود اختصاص دهد. خليل زاده که به واسطه خط خوردن از تيم ملي در زمان حضور در سپاهان با مصاحبه‌اش در ليست کارلوس کي‌روش قرار نگرفته، بارها با ابراز پشيماني نسبت به آن اتفاق، از تمايل قلبي خود براي بازگشت به اردوي تيم ملي خبر داده است و بايد ديد در فرصت باقيمانده قادر به دستيابي نظر سرمربي پرتغالي تيم ملي خواهد بود يا خير.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: