کد خبر: ۱۱۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۲ - ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - 07 November 2017
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از نجات ۸ نفر از یک ساختمان در حال سوختن خبر داد.
سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره این حادثه گفت: ساعت ۱۵:۰۶ عصر امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان کارون بالاتر از هاشمی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران اطلاع داده می‌شود.

او با بیان اینکه ۳ ایستگاه آتش‌نشانی بلافاصله به محل اعزام می‌شوند تصریح کرد: محل آتش‌سوزی یک ساختمان ۴ طبقه بود که در هر طبقه یک واحد ۵۰ الی ۶۰ متری وجود داشت.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: در طبقه منهای یک این ساختمان یک دستگاه خودروی پراید و دو دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه دوچرخه وجود داشت که همگی آن‌ها دچار آتش‌سوزی شده بودند. همچنین آتش به مقداری از ضایعات و وسایل مستعمل که در گوشه‌ای از پارکینگ قرار داشت سرایت کرده بود.

ملکی تصریح کرد: زمانی که آتش‌نشانان به محل رسیدند آتش به سرعت در حال گسترش و سرایت به طبقات بالایی بود و دود بسیار زیاد و غلیظی طبقات بالایی را درگیر کرده بود و اطلاعات اولیه حاکی از این بود که تعدادی از ساکنان ساختمان در وضعیت ناایمنی در طبقات بالایی محبوس هستند.

او ادامه داد: تعدادی از آتش‌نشانان سریعا به طبقه منهای یک ساختمان رفتند و مشغول اطفای حریق شدند و گروه‌های دیگر با دستگاه‌های تنفسی به طبقات بالاتر رفتند تا سریعتر افراد محبوس‌شده را خارج کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان موفق شدند ۸ نفر از جمله سه کودک و یک آقا و سه خانم را که دچار دودگرفتگی شده بودند را از این ساختمان خارج کنند.

ملکی گفت: آتش خاموش و دود بسیار غلیظی که در آنجا جمع شده بود با دستگاه‌های مخصوص جمع‌اوری و محل در پایان تحویل کارشناسان و عوامل شهرداری شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: