کد خبر: ۱۱۷۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - 04 November 2017
رئیس اداره پیش‌بینی و پیش‌آگاهی جوی از کاهش دمای هوا برای امشب بین دو تا چهار درجه سانتیگراد خبر داد و گفت: اواخر روز دوشنبه تا چهارشنبه مجدداً جوی پایدار و نسبتاٌ آفتابی بر استان همدان حاکم خواهد شد.
ناصر پیرتاج امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان، در خصوص وضعیت جوی استان اظهار کرد: وضعیت کنونی هوای استان نیمه ابری تا ابری و در برخی از نقاط تا اواخر امشب بارش باران و افزایش سرعت وزش باد همراه با غبار رقیق پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از فردا تا روز دوشنبه بارش‌ها صرفاً به صورت پراکنده و خفیف پیش‌بینی می‌شود که کماکان افزایش سرعت باد و غبار محلی نیز طی این روزها دور از انتظار نیست.

رئیس اداره پیش‌بینی و پیش‌آگاهی جوی ادامه داد: دمای هوا برای امشب بین دو تا چهار درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد و از اواخر روز دوشنبه تا چهارشنبه مجدداً جوی پایدار و نسبتاٌ آفتابی بر استان همدان حاکم خواهد شد.

وی در خصوص زواری که قصد سفر به کربلای معلی را دارند، تصریح کرد: طی امروز و فردا وضعیت جوی از همدان تا مرز مهران، در برخی نقاط هوایی ابری همراه با بارش باران و غبار رقیق همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

پیرتاج به وضعیت جوی از شهر مهران تا شهرهای نجف و کربلا اشاره و خاطرنشان کرد: برای آسمان این مسیرها هوایی کمی ابری، همراه با غبار رقیق و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
وی حداقل دمای هوا برای شب گذشته در همدان را 9 درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد و گفت: امشب با سه درجه کاهش دمای هوا به 6 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: