کد خبر: ۱۱۴۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - 08 October 2017
بانكداري ايراني - مدیرعامل مرکز فابا با بیان این که 70 شرکت داخلی و خارجی در سومین نمایشگاه تراکنش شرکت می کنند، گفت: 12 شرکت خارجی از کشورهایی مانند سوئیس، روسیه و چین در این رویداد حضور خواهند یافت.
 بانكداري ايراني - مدیرعامل مرکز فابا با بیان این که 70 شرکت داخلی و خارجی در سومین نمایشگاه تراکنش شرکت می کنند، گفت: 12 شرکت خارجی از کشورهایی مانند سوئیس، روسیه و چین در این رویداد حضور خواهند یافت.

به گزارش بانكداري ايراني  ،محمد مراد بیات، مدیرعامل مرکز فابا در نشست خبری 'نمایشگاه تراکنش ایران 2017 گفت: همچنین هیات های بانکی و سرمایه گذاری خارجی نیز در زمان برگزاری این نمایشگاه در آن حضور می یابند.

وی با یادآوری توسعه شتابان بانکداری الکترونیک، گفت: اکنون میان تراکنش های بانکی به 1.5 میلیارد تراکنش رسیده که همچنان در حال توسعه است. 

بیات با بیان این که رویکرد این نمایشگاه، توسعه کسب و کارهای بخش خصوصی است، خاطر نشان کرد: تبدیل شدن به قطب منطقه به جز از طریق توسعه کسب و کار خصوصی امکان پذیر نیست.

دبیرکل رویداد ITE گفت: محتوا این نمایشگاه اکوسیستم بانکداری و بانکداری دیجیتال است زیرا ما از بانکداری سنتی فاصله گرفته و به سمت بانکداری نوین  در حرکت هستیم .کارکردهای نمایشگاه مشخص و تعیین شده است که می‌توان به نمایش ظرفیت بخش خصوصی در این حوزه و همچنین زمینه سازی برای افزایش تعامل با عرصه بین الملل است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه به قطب رویدادهای خاورمیانه تبدیل خواهد شد، افزود: ما باید با برگزاری این گونه نمایشگاه ها از آسیب پذیری بخش خصوصی در این حوزه جلوگیری کنیم.


وی ادامه داد: تعامل بانک های خصوصی با دنیا، نشان دادن ظرفیت ایران برای جذب سرمایه گذاری های جدید در بخش فناوری پرداخت و کمک به توسعه بخش خصوصی واقعی از جمله کارکردهای این نمایشگاه به شمار می رود.

مدیرعامل مرکز فابا افزود: برگزاری نشست های تخصصی با موضوعاتی نظیر اینترنت اشیا، استانداردهای بانکی و فرایندهای بانکداری در حاشیه این نمایشگاه برگزار می شود.

بیات تصریح کرد: اگر ما فناوری های این بخش را آگاهانه انتخاب نکنیم، در آینده این فناوری ها به ما تحمیل خواهد شد.

دبیرکل رویداد ITE با اشاره به اینکه دنیای آینده، دنیای همکاری بانک ها و فین تک ها است، گفت: برای اولین بار در ایران 53 شرکت استارت اپی و فین تکی حضور دارند.

مدیرعامل مرکز فابا با بیان این که معاونت علمی رئیس جمهوری نیز از این نمایشگاه حمایت کرده است، اضافه کرد: تحقق راهبردهای اقتصادی مقاومتی و اشتغالزایی برای صاحبان ایده های جدید از جمله نتایج این نمایشگاه خواهد بود.

 سومین نمایشگاه تراکنش ایران' (ITE 2017 ) از دوم تا چهارم آبان ماه با حضور بانک ها و شرکت های ایرانی و شماری از نمایندگان شرکت های خارجی در بوستان گفتگو برگزار می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: