کد خبر: ۱۱۰۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - 16 August 2017
شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۵۹.۴۵ واحدی به پله ۸۱ هزار و ۷۴۱ واحدی رسید.
شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۵۹.۴۵ واحدی به پله ۸۱ هزار و ۷۴۱ واحدی رسید.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۱۳.۴۰ واحدی به پله ۸۱ هزار و ۷۰۹ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۳۵۰ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۴۲ میلیون ریال سهم طی ۱۱ هزار نوبت معاملاتی است.


نماد‌های پر بیننده معاملات امروز رانفور، شبریز، حکشتی، وساخت، شتران با روند صعودی و نماد پارسان، وتوصا با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.


شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۲۰.۱ واحد رشد به پله ۹۱۹ هزار و ۹۰ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۷۴ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۲ میلیون سهم طی ۴ هزار نوبت معاملاتی است.

 

فرابورس به ارتفاع ۹۱۸ هزار واحد ایستاد


شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با رشد ۴۱.۲۹ واحدی به پله ۸۱ هزار و ۷۲۵ واحدی رسید.

 

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۶۳ میلیون ریال سهم طی ۳۵ هزار نوبت معاملاتی است.

 

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز رانفور، پترول، تاپیکو، حکشتی، شبریز با روند صعودی و نماد شبندر، پارسان با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

 

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات به پله ۹۱۸ هزار و ۷۰ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۵۰۰ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۵۰ میلیون سهم طی ۲۰ هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش معاملات از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت


شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۵۹.۴۵ واحدی به پله ۸۱ هزار و ۷۴۱ واحدی رسید.

 

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۷۲۵ میلیون ریال سهم طی ۴۴ هزار نوبت معاملاتی است.

 

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز رانفور، حکشتی، پترول، تاپیکو، شبریز با روند صعودی و نماد شبندر، پارسان با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

 

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات به پله ۹۱۸ هزار و ۷۰ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۷۴۵ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۷۱ میلیون سهم طی ۲۴ هزار نوبت معاملاتی است.
برچسب ها: شاخص بورس ، فرابورس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: