کد خبر: ۱۰۵۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۸ - ۰۲ تير ۱۳۹۶ - 23 June 2017
معاون مخابرات منطقه تهران در پاسخ به پیگیری اختلال ادامه‌دار اینترنت ۵۱۲ کیلوبیتی نامحدود، اعلام کرد: سرعت ارائه شده طبق مصوبات قانونی است و با توجه به ضریب اشتراک ۸ سرویس‌ نامحدود، سرعت به میزان حضور دیگر مشتریان بستگی دارد.
معاون مخابرات منطقه تهران در پاسخ به پیگیری اختلال ادامه‌دار اینترنت ۵۱۲ کیلوبیتی نامحدود، اعلام کرد: سرعت ارائه شده طبق مصوبات قانونی است و با توجه به ضریب اشتراک ۸ سرویس‌ نامحدود، سرعت به میزان حضور دیگر مشتریان بستگی دارد.

کامران کاظمی در گفت‌و‌گو با  فارس، در پاسخ به پیگیری فارس از اختلال در سرویس اینترنت 512 کیلوبیت بر ثانیه نامحدود مخابرات، اظهار داشت‌: سرعت ارائه شده به این مشترکان براساس مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات است و با توجه به واگذاری اینترنت نامحدود بر اساس پهنای باند با ضریب اشتراک 8 سرعت سرویس این مشتریان بسته به میزان حضور دیگر مشتریان می‌تواند متفاوت باشد.

معاون تجاری مخابرات منطقه تهران گفت: مشتریان در صورت نیاز به سرعت و حجم دانلود بالاتر می‌توانند از سرویس‌ها و کمپین‌های جدید (همسفر رمضان یا عید فطر) استفاده کنند.

به گزارش فارس، بنابراعلام کاربران سرویس اینترنت 512 کیلوبیت بر ثانیه نامحدود مخابرات، این سرویس از هفته گذشته دچار کندی و اختلال ادامه‌دار شده است.

مشابه این اختلال پیش از این نیز در آخرین روزهای سال 95 و نخستین روزهای سال 96 گزارش شده بود که طی آن به مدت چند روز سرویس اینترنت نامحدود مخابرات با کندی و اختلال شدید همراه شد.

در همان زمان نیز معاون تجاری مخابرات منطقه تهران بروز اختلال در بازه اعلام شده را رد کرد و گفت: مشکلی که در سرویس‌‌های اینترنت نامحدود وجود دارد مربوط به سرعت اغلب پایین این سرویس‌هاست، چون سرعت این سرویس‌ها ثابت است در زمان خالی بودن شبکه نیز کاربران این سرویس‌ها نمی‌توانند از سرعت بیشتر استفاده کنند. در نتیجه این امر اگر ترافیک در شبکه افزایش یابد افت سرعت کاملاً برای مشترکان محسوس است.

با توجه به پاسخ مخابرات به نظر می‌رسد این بار مشکل کندی سرویس 512 کیلیو بیت بر ثانیه بنای رفع شدن ندارد و سیاست این شرکت بر سوق دادن مشترکان سرویس‌های نامحدود به حجمی احتمالا به صورت جدی و قوی دنبال می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: