کد خبر: ۱۰۳۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۶ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - 29 May 2017
این پروژه فراز و نشیب‌های زیادی داشته است و اگر همراهی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و اهتمام پژوهشگران در پژوهشکده جهاد دانشگاهی نبود، این محصول امروز رونمایی نمی‌شد.

سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان رونمایی از مته حفاری ساخت جهادگران این سازمان را محصول اعتماد متقابل صنعت و مراکز پژوهشی دانست و گفت: این پروژه فراز و نشیب‌های زیادی داشته است و اگر همراهی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و اهتمام پژوهشگران در پژوهشکده جهاد دانشگاهی نبود، این محصول امروز رونمایی نمی‌شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، سیدعلیرضا علوی در آیین "رونمایی از مته حفاری دندانه‌ای ساخت جهاد دانشگاهی خوزستان با فناوری بومی" که امروز، هشتم خردادماه در مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان برگزار شد، اظهار کرد: خرسندم که در روزهای آغازین ماه مبارک رمضان در قالب یک برنامه ارزشمند که در راستای یکی از آرزوهای بزرگ ما یعنی تحقق پیوند دانشگاه و مراکز صنعتی و تحقیقاتی برگزار می‌شود، با رونمایی از یکی از دستاوردهای همکاری این نهادها، در این مراسم حضور داشته باشم.

وی افزود: محصولی که امروز رونمایی می‌شود، محصول اعتماد متقابل صنعت و مراکز پژوهشی است. این پروژه فراز و نشیب‌های زیادی داشته است و اگر همراهی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و اهتمام پژوهشگران در پژوهشکده جهاد دانشگاهی نبود، این محصول امروز رونمایی نمی‌شد.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: مفتخریم که شرکت ملی نفت در بحث تولید 10 قلم کالای اساسی صنعت نفت، جهاد دانشگاهی را به‌عنوان یکی از ارگان‌ها برای واگذاری پروژه طراحی و ساخت مته‌های دندانه‌ای انتخاب کرده و مته‌ای که امروز رونمایی می‌شود، از ثمرات این اتفاق است.

به گزارش ایسنا؛ در پایان این مراسم از دست‌اندرکاران پروژه بومی‌سازی مته حفاری دندانه‌ای ساخت جهاد دانشگاهی خوزستان تقدیر شد؛ بر این اساس حسن محمدی‌مجد، احمد جادری، محمد کاظمی، بهنام قدرتی، مهدی خواجه علیزاده عطار، عبدالمجید حسنی و سجاد جلیلی از جهاد دانشگاهی خوزستان و ماشاءالله سروش، جواد نیلی، عبدالمجید حیدری، جاسم دشت‌بزرگی، محمود سیاهپوش، آرام محمدیان و علیرضا گنجه‌خور از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب مورد تقدیر قرار گرفتند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: