کد خبر: ۱۰۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 04 May 2017
سیاه جامگان فصل گذشته موفق شد علیرغم تمام مشکلاتی که داشت در هفته پایانی جواز بقا در لیگ برتر را کسب کند و اینبار نیز شرایطی مشابه لیگ پانزدهم دارد.

به گزارش "ورزش سه"، نماینده مشهد در فصل گذشته در حالی توانست جواز بقا در لیگ برتر را کسب کند که حمید علی عسگری با گل خود به ملوان توانست این تیم را در لیگ برتر حفظ کند و فرهاد کاظمی همچون فصل چهاردهم و به همراه راه آهن بار دیگر موفق به حفظ تیمش در لیگ شود.

با این حال سیاه جامگان این فصل شرایط بحرانی تری را پشت سر گذاشت و مربیان یکی پس از دیگری روی نیمکت این تیم حضور یافتند و بعد از ناکامی و مشکلات ترجیح به قطع همکاری دادند. فرهاد کاظمی و بعد از او خداداد عزیزی به عنوان اسطوره مشهدی ها نیز نتوانستند سرخ و مشکی‌های مشهدی را از بحرانی که دچار آن بودند نجات دهند و در نهایت اکبر اوتی سکان هدایت این تیم را برعهده گرفت.

میثاقیان در اولین بازی برابر استقلال شاگردانش را روانه میدان کرد و در ورزشگاه آزادی تیم مدعی منصوریان را متوقف کرد. سرمربی باتجربه سیاه جامگان پس از این دیدار سه تساوی و دو شکست و یک پیروزی کسب کردند و این آمار نشان از عملکرد رو به رشد میثاقیان در جمع مشهدی ها است، آماری که خیلی دیر برای سیاه پوشان مشهدی توسط سومین مربی آنها در فصل جاری رقم خورده است تا آنها در 90 دقیقه پایانی لیگ نه تنها به دنبال پیروزی برابر قهرمان فصل باشند، بلکه باید چشم انتظار رقم خوردن دیگر نتایج به سود خود نیز باشند. 

سیاه جامگان با 27امتیاز یک پله پایین تر از صبای قم 28امتیازی و بالاتر از ماشین سازی قعرنشین قرار گرفته و دیدار مقابل پرسپولیس آخرین شانس آنها برای بقا در لیگ برتر خواهد بود. تیم تحت هدایت میثاقیان تا به امروز 8گل وارد دروازه حریفان کرده و 7 گل هم خورده و البته 7بازی اخیر خود 10 امتیاز کسب کرده و باید برای دومین پیروزی خود با هدایت میثاقیان تیم برانکو ایوانکوویچ را از پیش رو بردارند. 

آنها مقابل پرسپولیسی به میدان خواهند رفت که در 7بازی اخیر موفق شده 14 بار دروازه حریفان را باز کند و خط دفاعی مشهدی ها روز آرامی را مقابل مهدی طارمی نخواهد داشت که برای کسب کفش طلا و عنوان آقای گلی پا به این بازی می گذارد. باید دید میثاقیان اینبار می‌تواند معجزه را در پایان 90 دقیقه رقم بزند و نماینده دوم مشهد را هم در لیگ حفظ کند یا خیر.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: