کد خبر: ۱۰۰۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۴ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 22 April 2017
مرتضی اکبری مدیرعامل و سلیمان توکلي عضو هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران به منظور ارزيابي عملکرد شعب و دواير ستادي و تشريح سياست هاي پولي و اعتباري بانك در سال جديد، طي سفري دو روزه از مديريت شعب استان لرستان بازديد نمودند.

 بانكداري ايراني - مرتضی اکبری مدیرعامل و سلیمان توکلي عضو هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران به منظور ارزيابي عملکرد شعب و دواير ستادي و تشريح سياست هاي پولي و اعتباري بانك در سال جديد، طي سفري دو روزه از مديريت شعب استان لرستان بازديد نمودند.

به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، شناسايي و بررسي ظرفيت ها و پتانسيل هاي موجود براي جذب منابع پايدار قرض الحسنه در استان و تبيين محورهاي مناسب براي افزايش سهم بانک از بازارهاي فعال، ارزيابي شاخص هاي مديريت منابع و مصارف، بررسي وضعيت مطالبات و تبيين عملکرد ستاد و شعب در فعاليت هاي بازاريابي از جمله اهداف مهم اين بازديد مي باشد.

اکبری مدیرعامل و توکلی عضو هیات مديره به همراه مجيد وکيل مشاور مديرعامل و رييس اداره حوزه مديريت و بهاروند مدير شعب استان لرستان بانک در روز نخست اين سفر با هوشنگ بازوند استاندار ديدار و گفتگو كردند.

مرتضی اکبری در این دیدار که در محل استانداري لرستان برگزار شد ضمن بيان دستاوردها و عملکرد مطلوب بانک قرض الحسنه مهر ايران در سال ۹۵، خدمات و طرح هاي تسهيلاتي اين بانك را تشريح كرد.

وی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد امام خميني (ره)، بهزيستي و سازمان زندان ها را در راستاي مسئوليت هاي اجتماعي بانک و حمايت از اقدامات تکليفي دولت با هدف تحقق اقتصاد مقاومتي و ارتقاء سطح معيشت نيازمندان واقعي جامعه دانست و گفت: خوشبختانه بانک قرض الحسنه مهر ايران تا كنون گامهاي مثبت و موثري براي افزايش ميزان رفاه اقشار ضعيف و كم توان جامعه برداشته است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: ۹۰ درصد منابع قرض الحسنه این بانک به پرداخت تسهیلات ارزان قيمت با کارمزدي کمتر از ۴ درصد اختصاص پيدا نموده و امسال نيز بيش از ۶۰ درصد منابع مان به عرصه هاي اشتغالزايي و كارآفريني تعلق مي گيرد.

اکبری با اشاره به اقدامات ارزنده دولت در زمینه تسهیل ازدواج جوانان اظهارداشت: در این راستا، دولت تلاش نموده تا با افزايش ميزان تسهيلات پرداختي ازدواج تا سقف ۱۰۰ ميليون ريال براي هر نفر، بخشي از مشکلات مالي شروع زندگي مشترک را تامين نمايد. همچنين بانک قرض الحسنه مهر ايران نيز علاوه بر اهتمام در پرداخت وام ازدواج به جوانان، طرح پيوند مهر را تدوين نموده است تا خانواده ها با ايجاد يك سپرده گذاري اندك بتوانند براي آينده فرزندان خود برنامه ريزي كنند.

وی تصریح کرد: در این طرح، خانواده ها می توانند با پيش بيني زمان ازدواج فرزندان خود و اقدام به سپرده گذاري اندک در شعب بانک قرض الحسنه مهر ايران در مدت زماني مشخص تا سقف ۸۰۰ ميليون ريال تسهيلات قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد دريافت نمايند.

در ادامه، سلیمان توکلی نیز ضمن تاکید به نقش خيرين در تقويت توان پرداخت تسهيلات بانک به نيازمندان واقعي جامعه از استاندار لرستان خواست تا سازمان ها، ارگان ها و نهادهاي اين استان را به افزايش سطح همکاري با بانك قرض الحسنه مهر ايران ترغيب كنند.

هوشنگ بازوند استاندار لرستان نیز پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک در تامین مایحتاج ضروري اقشار آسيب پذير جامعه را موثر ارزيابي نمود و بر ضرورت ارتقاء سطح تعاملات بانکي سازمان ها و شرکت هاي خصوصي و دولتي تاکيد كرد.

شایان ذکر است، جلسه هم اندیشی با روسا و کارکنان بانک در استان لرستان به منظور ارائه رهنمودهای لازم در راستاي تحقق اهداف و سياست هاي اعتباري نيمه اول سال نيز با حضور اكبري و توكلي در محل سالن جلسات ساختمان مديريت استان برگزار شد.

دیدار با خیرین به منظور دعوت به همکاری و افزايش سطح تعاملات دوجانبه و بازديد از شعب استان با هدف ارزيابي عملکرد و ارائه رهنمود هاي لازم از ديگر برنامه هاي اين سفر دو روزه به استان لرستان مي باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: