کد خبر: ۹۸۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - 09 April 2017
رئیس هیات عامل ایدرو در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار از پیشرفت پروژه های منطقه بازدید و تسریع کارها را درخواست کرد.
 رئیس هیات عامل ایدرو در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار از پیشرفت پروژه های منطقه بازدید و تسریع کارها را درخواست کرد.

به گزارش ایدرو نیوز ، منصور معظمی در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با توجه به نام گذاری سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال ، تسریع در کار و جذب سرمایه گذاران مولد برای افزایش تولید و افزایش اشتغال را خواستار شد.

معظمی افزود : توسعه مناطق آزاد و ویژه یکی از سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی است و این مناطق نقش اساسی در تولید و اشتغال دارند.

رئیس هیات عامل ایدرو از پیشرفت پروژه های احداث معابر اصلی و آب رسانی و برق رسانی و احداث ساختمان اداری بازدید کرد و دستور مساعد برای تامین منابع مالی مورد نیاز منطقه را داد.

معظمی همچنین بر افزایش حجم فعالیت های اجرایی و جذب سرمایه گذار در کوتاه مدت تاکید کرد. واقع شدن منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در مرکز کریدور شرق به غرب و شمال به جنوب، از طریق بزرگراه تهران – مشهد و آزاد راه گرمسار – قم و عبور خط راه آهن سراسری از داخل منطقه، امکان تأمین انرژی از طریق خط لوله گاز و نزدیکی به پایتخت و امکان تأمین نیروی انسانی مناسب از جمله مزیت های این منطقه است که مورد توجه سرمایه گذاران می باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: