کد خبر: ۹۸۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - 05 April 2017
صنعت بیمه به عنوان یک نهاد مالی نقش بسیار مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.

صنعت بیمه به عنوان یک نهاد مالی نقش بسیار مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.

به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، دکتر کاردگر، نایب رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بیمه‌آسیا در آیین دید و بازدید نوروزی با اشاره به نام‌گذاری سال 1396 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید ـ اشتغال گفت: صنعت بیمه کشور به عنوان یک نهاد مالی می‌تواند نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در تحقق اقتصاد مقاومتی و بالطبع تولید و اشتغال در کشور داشته باشد.
مدیرعامل بیمه‌آسیا آغاز یک فعالیت اقتصادی در کشور را منوط به ارزیابی ریسک آن فعالیت در قدم اول دانست و اظهار داشت: صنعت بیمه کشور با ارزیابی ریسک فعالیت‌های اقتصادی در قدم اول و تامین مالی انجام این فعالیت‌ها در قدم‌های بعدی می‌تواند نقش‌آفرینی این صنعت تأثیرگذار در تولید ملی را به اثبات برساند.

نایب رئیس هیأت‌مدیره بیمه‌آسیا با ارزیابی مثبت از عملکرد بیمه‌آسیا در سال 1395و لزوم تداوم کنترل و نظارت دقیق در دو بخش صدور بیمه‌نامه و پرداخت خسارت در سال 1396 اظهار امیدواری کرد که با همدلی و همراهی تمامی کارکنان بیمه آسیا روند رو به رشد و تحسین برانگیز این شرکت درصنعت بیمه کشور در سال 1396 ادامه یابد.

آیین دید و بازدید نوروزی مدیرعامل بیمه‌آسیا با حضور اعضای هیأت‌مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیران و کارکنان روز سه‌شنبه مورخ 1396/1/15 در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: