کد خبر: ۹۸۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - 03 April 2017
بانک سینا به منظور اشاعه فرهنگ استفاده از بانکداری الکترونیک و با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان، کارمزدی بابت این خدمات از کاربران سامانه های نوین دریافت نکرد.

بانک سینا به منظور اشاعه فرهنگ استفاده از بانکداری الکترونیک و با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان، کارمزدی بابت این خدمات از کاربران سامانه های نوین دریافت نکرد.

به گزارش روابط عمومی بانک سینا، این بانک که در حال حاضر متنوع ترین خدمات را در حوزه بانکداری الکترونیک به هموطنان ارائه می کند، به منظور ترغیب و تشویق مشتریان به استفاده از این خدمات، کارمزدی را بابت استفاده کاربران سامانه های تلفنبانک، موبایل بانک و ussd در سال 95 اخذ نکرد.
بر اساس این گزارش، بانک سینا با ایجاد بسترها و زیرساختهای پیشرفته بانکداری الکترونیک و بهره برداری از سامانه های نوین، انواع خدمات بانکی را در تمامی ساعات شبانه روز، به هموطنان ارائه می کند. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: