کد خبر: ۹۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - 03 April 2017
من اصلا اهل شوک نیستم اما تیمم در نیمه دوم بازی خوبی انجام داد.
 سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: من اصلا اهل شوک نیستم اما تیمم در نیمه دوم بازی خوبی انجام داد.

فراز کمالوند در گفت‌وگو با  میزان، در خصوص تساوی تیمش مقابل تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: دو تیم تراکتورسازی و گسترش فولاد بازی پر برخورد و خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حدود 20 روز از شرایط بازی دور بودیم، هر دو تیم افت نسبی داشتند.ولی به نظر من، هر دو تیم مستحق کسب یک امتیاز این بازی بودند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در خصوص حضور کوروش ملکی در ترکیب اصلی تیمش تصریح کرد: کوروش ملکی چیزی کم ندارد. فوتبال ایران به زودی منتظر یک دروازه‌بان بزرگ خواهد بود. ملکی سن زیادی هم ندارد و به خوبی می‌تواند برای ایران گلر مطمئن و خوبی باشد.

کمالوند در رابطه با برخورد صمیمی با هافبک عراقی تراکتورسازی و اینکه او را «پدر کرار» می‌نامند، گفت: کرار جاسم همیشه می‌گوید که من پدرش هستم. به هر حال کرار پسر من است.

وی در ارتباط با بازی قابل قبول تیمش در نیمه دوم گفت: در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت‌هایی کردیم. همین موضوع باعث شد در نیمه دوم بازی بهتری انجام دهیم. من اصلا اهل شوک دادن نیستم و تیم ما در نیمه دوم بهتر بازی کرد.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در پایان خاطرنشان کرد: هیچ تیمی از بازی دادن به بازیکنان جوان ضرر نکرده است، کارلوس کی‌روش به گونه‌ای عمل کرده که همه مربیان فوتبال ایرانی به بازیکنان جوان میدان بدهند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: