درآمد اپلیکیشن پیامرسان اسنپ چت در سال 2019 به رقم 3 میلیارد دلار خواهد رسید که میتواند خود را بالاتر از توئیتر و یاهو قرار دهد.
به گزارش خبرآنلاین، اسنپ چت قابلیت محبوبتر شدن در مقایسه با توئیتر، یاهو و AOL دارد و بر اساس پیشبینیها میتواند در 3 سال آینده درآمد خود را از بابت تبلیغات به بالای 3 میلیارد دلار برساند.
موسسه تحقیقاتی Ampere نوشته است 51 درصد از کاربران اسنپ چت زیر 24 سال هستند که این رقم برای فیس بوک 23 درصد و برای یوتیوب 17 درصد است.
58 درصد از درآمد 141 میلیارد دلاری دو کمپانی فیسبوک و گوگل از روی تبلیغات موبایلی حاصل میشود و این در حالی است که اغلب کاربران از این تبلیغات ناراضی هستند.
به همین دلایل اسنپ چت میتواند آلترناتیوی برای فیسبوک و ... باشدکه سهامدارانش توانستند در عرض دو روز ارزش سهام آن را از 17 به 26 دلار ببرند هرچند در حال حاضر 19 دلار معامله میشود.
نوآوریهای موجود در اپلیکیشن نوظهور موبایلی باعث شده است تا بسیاری از کمپانیهای آی تی از قابلیتهای اسنپ چت کپیبرداری کنند که فیسبوک در رأس آن قرار دارد.
جالب اینجاست که ایوان اشپیگل مؤسس 26 ساله اسنپ چت با ثروت 5.5 میلیارد دلار جوانترین میلیاردر جهان است که قسمت اعظم درآمد خود را صرف توسعه اسنپ چت کرده است.
ارزش کمپانی اسنپ چت 22 میلیارد دلار، دوبرابر ارزش توئیتر است و البته با رقم 393 میلیارد دلاری فیسبوک و 596 میلیارد دلاری گوگل فاصله زیادی دارد.