روابط عمومی بانک تجارت با عذرخواهی از اختلال ایجاد شده در دسترسی به خدمات این بانک در ساعات اولیه صبح جمعه، از رفع کامل این اختلال خبر داد.
روابط عمومی بانک تجارت اعلام کرد: با توجه به حجم بسیار بالای تراکنش ها در درگاه های پرداخت این بانک، دسترسی هموطنان به برخی از خدمات الکترونیک نظیر خدمات دستگاه های خودپرداز و خرید از طریق دستگاه های POS در ساعات پایانی روز پنجشنبه بیست و ششم و جمعه بیست و هفتم اسفندماه با اختلال مواجه شده بود که با تلاش متخصصان حوزه فناوری اطلاعات این بانک، ظهر امروز این مشکل به صورت کامل برطرف شد.
برپایه این گزارش، اکنون دسترسی عادی مشتریان به همه خدمات الکترونیک بانک تجارت برقرار شده است.