کد خبر: ۹۷۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۲ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - 15 March 2017
مدیر عامل امداد خودروی ایران از تشکیل ۳۰ پرونده قضایی علیه امدادگران متفرقه خبر داد و گفت: ۵۰ درصد از این پرونده ها در مرحله صدور رای قرار دارند .
مدیر عامل امداد خودروی ایران از تشکیل ۳۰ پرونده قضایی علیه امدادگران متفرقه خبر داد و گفت: ۵۰ درصد از این پرونده ها در مرحله صدور رای قرار دارند .

به گزارش تسنیم، سید رضا حسینی امروز در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه بیشترین شکایت ها در سال گذشته مربوط به کدام قطعات بوده است، اظهارداشت: از 233 شکایت دریافت شده در سال گذشته، فقط 122 مورد مربوط به کمبود قطعات بوده است. بیشترین شکایات مربوط به در دسترس نبودن همه ناوگان خدماتی نمایندگی ها بوده که با نمایندگی های متخطی برخورد شده است.

وی افزود: در حوزه تامین قطعات با توجه به تجربه سال گذشته ، تمام اکیپ های امدادی به قطعات لازم مجهز هستند و این تامین با توجه به بیشترین نیاز قطعات با توجه به تجربه سالهای قبل اتفاق افتاده است. البته امسال  11 دفتر منطقه ای بر نحوه امداد رسانی نظارت دارند. همچنین هماهنگی و کنترل نحوه خدمات رسانی از چهار طریق انجام خواهد گرفت و براساس ارزیابی ها شبکه نمایندگی ها امتیاز می‌گیرند.

مدیرعامل ایساکو به اقدامات یک ماه پیش ستاد مبارزه با قاچاق کالا برای برخورد جدی با قاچاق قطعات اشاره کرد و گفت: امیدواریم در سال آینده دیگر شاهد وجود قطعات تقلبی در بازار نباشیم.

حسینی با اشاره به اینکه محدوده خدمات ایران خودرو  کل کشور را به صورت کامل پوشش می‌دهد و از امروز تا ١٥فروردین ماه ادامه خواهد داشت، اظهارداشت: در دو حوزه تعمیرگاه های مجاز و امداد رسانی 2100 امدادرسان و ٢٣٣فروشگاه نیز با پتانسیل  2740 مرکز به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

در ادامه این نشست صالحی مدیرعامل امداد خودرو ایران با اعلام این خبر که 30 پرونده قضایی علیه امدادگران متفرقه ایجاد شده که 50 درصد از این پرونده ها در مرحله صدور رای قرار دارند، گفت: دو دسته واحدهای امدادی متفرقه داریم، دسته اول شرکت‌هایی که برای تکمیل زنجیره خدمات پس از فروش تاسیس شده و مجوز قانونی دارند و دسته دوم واحدهای امدادی هستند که با آرم هی تقلبی فعالیت کرده و از مردم سوء استفاده می کنند.

وی تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده از سه ماه پیش، برای واحدهای غیرقانونی امدادی پرونده قضایی تشکیل داده شده و این رویه در سال آینده هم ادامه خواهد داشت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: