طرح «بازدید میدانی نمایندگان شرکت شاپرک از پذیرندگان پایانه فروش در سراسر کشور» پایان پذیرفت.
به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، بر اساس نامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، طرح «بازدید میدانی از پذیرندگان پایانه فروش در سراسر کشور» که توسط نمایندگان شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت (شاپرک) و با هدف اصلاح اطلاعات پذیرندگان، افزایش اعتماد عمومی و سنجش کیفیت سرویس ارائه شده به پذیرندگان کارت صورت پذیرفت، در تاریخ 27 بهمن ماه به پایان رسیده است و نمایندگان شرکت شاپرک مراجعه ای به محل کسب و کار مشتریان مرتبط با جمع آوری اطلاعات پایانه های فروش نخواهند داشت.
بر اساس این گزارش مراجعه کارشناسان مجاز شرکت کارت اعتباری ایران کیش (شرکت طرف قرارداد بانک کارآفرین) جهت انجام بازدیدهای دورهای و تعمیر و نگهداری پایانههای فروش منصوبه، با ارائه کارت شناسایی معتبر همانند سابق ادامه خواهد داشت. مشتریان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص میتوانند با شماره تلفنهای 85949-021 (مرکز امداد شرکت کارت اعتباری ایران کیش) و یا 23350-021 (مرکز ارتباط با مشتریان بانک کارآفرین) تماس حاصل نمایند.