کد خبر: ۹۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - 05 March 2017
مدیرعامل سیاه جامگان می گوید در دوفصل اخیر به دنبال اکبر میثاقیان بوده اند و هر بار به دلیل قراداد این مربی نتوانستند وی را به خدمت بگیرند.
به گزارش "ورزش سه"، علی عباسی در رابطه با دیدار تیم های استقلال و سیاه جامگان و کسب یک امتیاز از این بازی گفت: علیرغم اینکه در امکانات با استقلالی ها برابر نیستیم اما توانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و همه مردم دیدند که ما می توانستیم استقلال را با برد پشت سر بگذاریم، متاسفانه فوتبال بی رحم است و به همین دلیل نیز ما نتوانستیم از برتری مان استفاده کنیم. 

او ادامه داد: بهرحال پس از گلی که ما به ثمر رساندیم طبیعی بود استقلالی ها حمله کنند و ما نیز پیش بینی این موضوع را کرده بودیم. آنها یکی از بهترین تیم های لیگ برتری هستند و به هر حریفی سه گل می زدند، از نظر روحی و روانی مشغول آماده سازی تیم هستیم و خوشبختانه شخصیت تیمی مان در سطح بالایی قرار گرفته است. 

وی درباره داوری این بازی گفت: انصافا روز گذشته آقای زاهدی فر قضاوت بسیار خوبی داشتند اما به نظرم در صحنه پنالتی می توانست کمی منطقی تر عمل کند، در ابتدا توپ به دست بازیکن استقلال خورد و او با دست توپ را پیش خود نگه داشت، پس از آن نیز فکر نمی کنم حرکت احمدی شدتی داشت که داور بخواهد اعلام پنالتی کند. بهرحال معتقدم آقای زاهدی فر به زودی از بهترین داوران ایران می شود وبازی دیروز را نیز به غیر از آن صحنه به خوبی داوری کرد. 

مدیرعامل مشهدی ها درباره تغییر سرمربی این تیم گفت: در این باره باید بگویم خداداد عزیزی زحمات زیادی برای تیم کشید و تلاش خود را به کار بست، پیش از این نیز در دو دوره به دنبال آقای میثاقیان بودیم اما به دلیل اینکه ایشان به تیم های دیگری تعهد داشت نمی توانستیم او را به خدمت بگیریم. ابتدا سال گذشته و پس از خروج رسول خطیبی از تیم به دنبال میثاقیان بودیم که ایشان با تیم خونه به خونه قرارداد داشت و بار دوم نیز امسال بود که وی در خدمت تیم بادران بود. 

او ادامه داد: در نیم فصل که آقای میثاقیان از تیم خود سابق خود جدا شده بود تصمیم داشتیم وی را به خدمت بگیریم که خداداد ترجیح داد خود سرمربیگری تیم را برعهده بگیرد. بهرحال اگر این بازی را با دیدارهای قبلی همچون بازی با تراکتورسازی مقایسه کنید متوجه تفاوت ها خواهید شد حضور میثاقیان در کنار زمین کاملا محسوس بود و تاثیر خود روی تیم گذاشته بود. 

عباسی درباره شرایط این تیم در ادامه بازی های لیگ گفت: با توجه به شرایط بازی ها و جدول ما می توانیم امیدوار به ماندن در لیگ باشیم، امیدوارم مردم مشهد نیز با حضور پرشور خود همچنان از تیم حمایت کنند و در کنار تیم باشند، تماشای این بازی را برای هواداران رایگان اعلام کردیم تا به امید خدا بتوانیم با حمایت ها سهمیه استان را حفظ کنیم. بهرحال اکبر میثاقیان نیز بعد از سال در قالب یک تیم خراسانی در فوتبال حضور پیدا کرده و امیدوارم این موضوع نیز هواداران را سر ذوق بیاورد. 

وی در پایان راجع به اوضاع مالی این باشگاه نیز گفت: کمی از پرداختی ها هفته گذشته انجام شد و انشالله هفته آینده نیز یک پرداختی خواهیم داشت، ضمن اینکه پاداش بازی برابر استقلال نیز طی یکی دو روز آینده پرداخت خواهد شد، البته برای بازی برابر سپاهان نیز پاداش در نظر گرفتیم که در صورت کسب یک نتیجه خوب آن را تقدیم عوامل تیم خواهیم کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: