کد خبر: ۹۲۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - 04 February 2017
بانكداري ايراني - بیمه دی توانست طی نه ماهه نخست سال بیش از 70 درصد از سود سالیانه خود را پوشش داده و از 201 رریال سود سالانه 140 ریال را محقق کند. سود عملیاتی شرکت با سود خالص 348 میلیارد ریال حدود 137 ریال شده است.
 بانكداري ايراني - بیمه دی توانست طی نه ماهه نخست سال بیش از 70 درصد از سود سالیانه خود را پوشش داده و از 201 رریال سود سالانه 140 ریال را محقق کند. سود عملیاتی شرکت با سود خالص 348 میلیارد ریال حدود 137 ریال  شده است.

به گزارش بانكداري ايراني ، حق بیمه صادره  توسط شرکت بیمه دی طی 9 ماهه منتهی به آذر ماه سال جاری 4هزار و 374 میلیارد ریال بوده  که براین اساس 3 هزار و 378 میلیارد ریال درآمد نصیب شرکت بیمه دی کرده  و توانست 73درصد از برنامه های سالیانه شرکت را محقق کند.

بر اساس گزارش بیمه مرکزی شرکت بیمه دی با در سال جاری با رشد 38.9 درصدی در تولید حق بیمه سهم 2.11 درصدی بازار بیمه را به خود اختصاص داده است این بیمه نامه ها برای  668 هزار  فرد صادر شده که در این زمینه نیز 22 درصد رشد را این شرکت بیمه گری تجربه کرده است.

بر اساس صورتهای مالی 9 ماهه شرکت بیمه دی که روز گذشته منتشر شده است این شرکت 1هزار و 583 میلیارد ریال خسارت  طی این 9 ماه پرداخت کرده  که طبق برنامه ریزی های شرکت بوده و  غیر منطقی به نظر نمی رسد.

گفتنی است که  بیمه دی که  اخیرا در راستای برگزاری طرح ارزیابی عملکرد روابط عمومی های بنیاد شهید و امور ایثارگران با رأی هیئت داوران موفق به کسب رتبه برتر کشور شده بود ،  در نمایشگاه تخصصی خودرو وحمل ونقل که با حضور نمایندگان خودرو ساز داخلی وخارجی در محل نمایشگاه های بین المللی سمنان برگزار شد ،حضور داشت و به معرفی خدمات بیمه دی پرداخت.  

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: