کد خبر: ۹۲۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - 30 January 2017
بیمه پارسیان که به لحاظ سهم بازار در صنعت بیمه پنجمین شرکت بیمه‌گری است به لحاظ رشد پایدار ، سودآوری مداوم، بهره وری و شاخص های مختلف فروش و حاشیه سود نخستین شرکت بیمه‌گری ایران شده و از شرکتهای بزرگ با بیش از چند دهه فعالیت، گوی سبقت را بوده است.
بانكداري ايراني  بیمه پارسیان که به لحاظ  سهم بازار در صنعت بیمه ایران پنجمین شرکت بیمه‌گری است به لحاظ رشد پایدار ، سودآوری مداوم، بهره وری و شاخص های مختلف فروش و حاشیه سود نخستین شرکت بیمه‌گری ایران شده و از شرکتهای بزرگ با بیش از چند دهه فعالیت ، گوی سبقت را بوده است. 

به گزارشبانكداري ايراني  به نقل از دبیرخانه جشنواره ملی بهره وری در بخش اول هشتمین جشنواره ملی بهره وری، لوح تقدیر بالاترین سودآوری در بین شرکت های بیمه کشور به بیمه پارسیان اهدا شد.

در آخرین گزارش بیمه مرکزی شرکت بیمه پارسیان طی 9 ماه منتهی به آذر ماه سال جاری بیش از 11هزار و 597 میلیارد ریال تولید حق بیمه داشته که این میزان فروش حق بیمه برای این شرکت بیش از 9هزار و 892 میلیارد ریال  درآمد در بر داشته است. این میزان فروش حق بیمه و درآمد معادل 72 درصد از پیش بینی شرکت بیمه پارسیان برای سال 95 بوده است که محقق شده است. 

همچنین این شرکت با رشد 30.43 درصد در تولید حق بیمه در بین دیگر شرکتها سهم بازار 5.75درصدی داشته و توانسته طی 8 ماه ابتدایی سال 1میلیون 698هزار مورد بیمه نامه صادر کند که در این بازار نیز قریب به  5درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است. 

حال آنکه بر اساس این گزارش: پس از بررسی شاخص های مالی ، اقتصادی و بهره وری 5000 بنگاه اقتصادی که در قالب گروه های مختلف بررسی و طبقه بندی شدند درمجموع بهره وری و سودآوری در صنعت بیمه بیشترین امتیاز را بیمه پارسیان کسب نمود و در بخش سود آورترین شرکت ها نیز نیز لوح تقدیر سودآورترین شرکت بیمه کشور به بیمه پارسیان تعلق گرفت ؛ رشد پایدار ، سودآوری مداوم، بهره وری و شاخص های مختلف فروش و حاشیه سود از شاخص های مهم انتخاب شرکت ها بودند که بیمه پارسیان با توانمندی خود در این شاخص ها توانست به عنوان سودآورترین شرکت در حوزه بیمه خود را معرفی نماید و پس از داوری های تخصصی و ارزیابی مدارک و مستندات، لوح تقدیر جشنواره به این شرکت اهدا گردید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: