کد خبر: ۹۲۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۱ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - 29 January 2017
بدلیل بروز نوعی انقلاب در زمینه‌های اطلاع‌یابی، اطلاع‌رسانی و ارتباطات در فضای مجازی، سرعت و شتاب انتشار داده‌ها و اخبار به حدی رسیده است که کوچکترین غلفت از سوی روابط‌عمومی‌ها، باعث بروز مشکلات عدیده‌ای برای یک سازمان خواهد شد.
بدلیل بروز نوعی انقلاب در زمینه‌های اطلاع‌یابی، اطلاع‌رسانی و ارتباطات در فضای مجازی، سرعت و شتاب انتشار داده‌ها و اخبار به حدی رسیده است که کوچکترین غلفت از سوی روابط‌عمومی‌ها، باعث بروز مشکلات عدیده‌ای برای یک سازمان خواهد شد.

ابراهیم کاظم‌پور، رییس اداره روابط‌عمومی و تبلیغات بانک تجارت در دیدار با علی شوقی‌بنام، دبیر ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی با بیان این مطلب افزود: اکنون انقلاب ارتباطاب به انقلاب اطلاعات و آمار تغییر ماهیت داده و روابط‌عمومی‌های به عنوان حلقه واسط و انتقال‌دهنده این آمار و اطلاعات مابین سازمان و مخاطبان می‌بایستی ضمن استفاده مناسب از فضای ایجاد شده با شناسایی موانع و محدودیت‌ها با برنامه‌ریزی مناسب در جهت رفع آنها، نسبت به بهره‌برداری حداکثری از این فضا اقدام نمایند.

کاظم‌پور ادامه داد: بکارگیری روابط‌عمومی الکترونیک علاوه بر ایجاد فرصت‌هایی به‌منظور ارایه با کیفیت‌تر خدمات به مشتریان و مخاطبان سازمان، دسترسی به حجم انبوهی از اطلاعات و داده‌ها را برای آنان فراهم می‌سازد و مدیران سازمان را قادر می‌کند تا در مواقع لزوم با اتخاذ تصمیمات مناسب نسبت به پیشبرد اهداف سازمان خود به بهترین نحو اقدام نمایند. 

کاظم‌پور در انتها با انتقاد از برخی رفتارهای صورت‌پذیرفته در بین اعضای جامعه روابط‌عمومی کشور، خواستار همدلی و نزدیکی بیش از پیش آنها، به‌منظور ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در کشور شد. 

در ادامه این دیدار علی شوقی‌بنام، دبیر هفته روابط‌عمومی در خصوص ضرورت‌های بکارگیری روابط‌عمومی در سازمان‌ها گفت: روابط‌عمومی الکترونیک تنها در پاسخگویی و ارایه خدمات سریع‌تر به مخاطبان خلاصه نمی‌شود و استفده صحیح از آن علاوه بر مسوولین، مردم نیز می‌توانند نظرات خود را سریعتر و بدون وجود واسطه‌های مختلف به سازمان‌های مورد نظر انتقال دهند.

وی ادامه داد: بدون اغراق می‌بایستی گفت سرعت در اطلاع‌رسانی و در دسترس بودن ابزار و امکانات مختلف، اصلی‌ترین عنصری است که روابط‌عمومی الکترونیک را به روابط‌عمومی سنتی تحمیل کرده و آن را قادر می‌سازد تا در هر زمانی در طول شبانه‌روز نسبت به ارایه خدمات به مخاطبان اقدام نماید. 

لازم به ذکر است دوازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با موضوع اصلی روابط‌عمومی الکترونیک و تغییر در نهادها، مدل‌ها و روندهای مدیریتی و ششمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با موضوع روابط‌عمومی، صنعت و رهبری تغییر اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار خواهد. 

علاقمندان به این همایش‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت www.7pr.ir و تماس تلفنی از طریق شماره 88807453 نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: