کد خبر: ۹۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - 25 January 2017
بانكداري ايراني - رییس اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: برنامه این سازمان، بازگشایی همزمان دو نماد بانک های تجارت و صادرات در هفته آینده است.
 بانكداري ايراني -  رییس اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: برنامه این سازمان، بازگشایی همزمان دو نماد بانک های تجارت و صادرات در هفته آینده است.

 پس از بازگشت نماد بانک ملت به تالار معاملات بورس در روز گذشته (سه شنبه) که منجر به افت یک هزار و 14 واحدی شاخص کل بورس شد، فعالان بازار منتظر بازگشت دو نماد مهم بانکی دیگر یعنی بانک های صادرات و تجارت هستند.

توقف این دو نماد بانکی، در ماه های گذشته به علت حجم قابل توجهی از منابع مالی بورس، بلوکه شده و نقد شوندگی سهامداران نیز زیر سوال رفته بود.

علی بیک زاده رییس اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس و اوراق بهادار به پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه گفته است: بانک تجارت صورت مالی دوره 6 ماهه و پیش بینی جدید را اعلام کرد، بدین ترتیب با ارسال صورت مالی دوره 9 ماهه آماده بازگشایی در ابتدای هفته آینده است.

وی افزود: بانک صادرات نیز با تکمیل فرآیند ارسال صورت های مالی میان دوره ای آماده بازگشایی می شود.

این مقام مسوول گفت: برنامه سازمان بورس و اوراق بهادار بازگشایی همزمان این دو نماد در هفته آینده است.

شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار نیز پیشتر از برنامه‌ریزی برای بازگشایی نمادهای بانکی خبر داد و گفته بود: نماد دو بانک دیگر در هفته آینده بازگشایی می شود.

شاخص کل بورس دیروز پس از افت یکهزار و 14 واحدی که ناشی از بازگشایی نماد بانک ملت بود به رقم 78 هزار و 249 واحد عقب نشینی کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: