کد خبر: ۹۲۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - 25 January 2017
فریدون همتی استاندار قزوین در دیدار با بیژن صادق مدیرعامل بیمه دانا کشور اظهار کرد: به لحاظ موقعیت قزوین، نزدیکی به پایتخت و مرکز جمعیتی کلان کشور، قرار گرفتن در مسیر ارتباطی استان‌های شمالی، غربی و جنوبی کشور ازجمله مزیت‌های جغرافیای این استان برای سرمایه‌گذاری است.

‌استاندار قزوین گفت: بیمه‌ها درزمینهٔ آگاهی بخشی و فرهنگ‌سازی در تمام حوزه‌های یک جامعه بکوشند تا بعدها متضرر و متحمل خسارت کمتری شوند.

‌به گزارش ایسنا‌، فریدون همتی استاندار قزوین در دیدار با بیژن صادق مدیرعامل بیمه دانا کشور اظهار کرد: به لحاظ موقعیت قزوین، نزدیکی به پایتخت و مرکز جمعیتی کلان کشور، قرار گرفتن در مسیر ارتباطی استان‌های شمالی، غربی و جنوبی کشور ازجمله مزیت‌های جغرافیای این استان برای سرمایه‌گذاری است.


همتی با تأکید بر نهادینه شدن فرهنگ بیمه در سطح جامعه و بین شهروندان، خاطرنشان کرد: بااطلاع رسانی دقیق باید به‌گونه‌ای آگاهی‌های جامعه ارتقا یابد تا مردم بیش‌ازپیش بااهمیت و کارکرد بیمه‌ها آشنا شوند و در هزینه‌های خود پیش‌بینی کنند.

وی بابیان اینکه بیمه با کارکرد خود می‌تواند آرامش و اطمینان را برای مردم به ارمغان بیاورد، اضافه کرد: حادثه ساختمان پلاسکو موضوعی بود که ما را به اهمیت بیمه بیشتر واقف کرد.

استاندار قزوین گفت: قزوین دارای ظرفیت‌های اقتصادی بالایی است، لذا ما از هرگونه سرمایه‌گذاری به‌ویژه از سوی شرکت‌های بیمه‌ای در این استان استقبال می‌کنیم.

همتی اظهار کرد: باید از ظرفیت رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی برای معرفی خدمات بیمه‌ها و مزایای استفاده از آن‌ها بهره بگیریم.

بیژن صادق مدیرعامل بیمه دانا نیز در این دیدار گفت: همه تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب و کیفی به شهروندان به کار بسته‌ایم.

وی افزود: امسال مفتخر بودیم که یک‌میلیون و 500 هزار نفر از زائران اربعین حسینی را زیرپوشش بیمه‌ای خود قراردادیم و در طول آن مدت خدمات بسیاری به آن‌ها ارائه کردیم.

به گزارش ایسنا، بیمه دانا با 59 شعبه، 1919 نمایندگی، 21 شرکت نمایندگی، 459 کارگزاری و سه دفتر فرعی حدود 7/7 درصد بازار بیمه کشور را تحت پوشش دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: