کد خبر: ۹۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۵ - ۲۴ دی ۱۳۹۵ - 13 January 2017
با حضور عیسی رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر، از خدمات محمدرحیم گلبداغی به عنوان مدیر سابق تقدیر و تیمور کشاورز به عنوان مدیرشعب استان گیلان معرفی شد.
با حضور عیسی رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر، از خدمات محمدرحیم گلبداغی به عنوان مدیر سابق تقدیر و تیمور کشاورز به عنوان مدیرشعب استان گیلان معرفی شد.

 عیسی رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در این رویداد، با اشاره به اهمیت جذب منابع قرض‌الحسنه گفت: جذب منابع و اشاعه سنت پسندیده قرض‌الحسنه، تکریم و ارائه خدمات به جامعه هدف از مهمترین مواردی است که  باید در تمامی بخش‌های برنامه‌ریزی و عملیاتی موسسه نسبت به آنها اهتمام داشته باشید.

وی با اشاره به طرح"کوثر کارت باشگاه ملوان بندر انزلی" در آینده‌ای نزدیک و انگیزه پیاده‌سازی این طرح گفت: هدف اصلی موسسه در طرح کوثر کارت توسعه نشاط اجتماعی از طریق حمایت از باشگاه‌های پرطرفدار و بومی است.

رضایی با بیان اینکه شعب استان گیلان طی یک سال اخیر با روند رو به رشد و مثبت در ارائه خدمات بانکی، رشد منابع و کاهش مطالبات بانکی روبرو بوده، تصریح‌کرد: افزایش تعداد شعب استان گیلان در قالب باجه خدماتی از برنامه‌هایی است که طی چند ماه آینده دنبال خواهد شد.

وی در ادامه خواستار توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و ضریب نفوذ پایانه‌های فروش در سطح استان گیلان شد.

 رضایی با اشاره به تفاوت طرح کوثر کارت موسسه اعتباری کوثر با سایر طرح‌های هواداری تصریح‌کرد: هواداران محترم در طرح هوادار کارت، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای و تنها با انجام فعالیت‌های مالی خود از طریق کوثر کارت می‌توانند از تیم محبوب خود حمایت کنند.

وی با اشاره به روند توسعه‌ای موسسه اعتباری کوثر افزود: فعالیت کوثر با عنوان"بانک کوثر" در یک بازه زمانی مشخصی اتفاق خواهد افتاد و در این مسیر بانک مرکزی به عنوان یک نهاد بالادستی تصمیم گیرنده نهایی است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: