کد خبر: ۹۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۱۸ دی ۱۳۹۵ - 07 January 2017
تداوم ضعف آنتن‌دهی و قطعی مکالمات تلفنی مشترکان اپراتورهای تلفن همراه موجب شده تا سازمان حمایت مصرف‌کنندگان از شکایت برخی مشترکان و بررسی احتمال تقلب اپراتورها برای کسب درآمد بیشتر از محل تماس‌های ناموفق و ناگزیر شدن آنها به شماره‌گیری چندباره یک مکالمه خبر داده است.
 روزنامه همشهری در شماره شنبه 18 دی در تیتر یک، نوشت: تداوم ضعف آنتن‌دهی و قطعی مکالمات تلفنی مشترکان اپراتورهای تلفن همراه موجب شده تا سازمان حمایت مصرف‌کنندگان از شکایت برخی مشترکان و بررسی احتمال تقلب اپراتورها برای کسب درآمد بیشتر از محل تماس‌های ناموفق و ناگزیر شدن آنها به شماره‌گیری چندباره یک مکالمه خبر داده است.

روزنامه همشهری با انتشار عنوان 3 پروژه عمرانی پایتخت امروز به بهره برداری می رسد، نوشت: پل‌های ۳ تقاطع غیر همسطح مهم تهران که تاثیر بسیاری در روان‌سازی ترافیک خواهند داشت، امروز به بهره‌برداری می‌رسد. علیرضا جاوید، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه پل شرق به شمال تقاطع بزرگراه‌های نیایش و شهید چمران به همراه پل‌های تقاطع غیرهمسطح کاروانسرای سنگی‌یک و دو آماده بهره‌برداری شده است، گفت: این 3 تقاطع غیرهمسطح صبح روز شنبه(امروز) با حضور شهردار تهران به بهره‌برداری می‌رسد. جاوید، پل شرق به شمال تقاطع بزرگراه‌های نیایش و شهید چمران را سازه‌ای با 115متر طول و 8 متر عرض دانست و یادآور شد: به‌منظور احداث شیبراهه‌های ورودی و خروجی و اتصال این پل جهتی به بزرگراه‌های نیایش و شهید چمران، حدود 650 متر عملیات راهسازی انجام شده است. 

این روزنامه با اشاره به عنوان وزیر رفاه: پیامک قطع یارانه برای 3 میلیون نفر ارسال شد، می نویسد: علی ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: « برای ۳گروه شامل ۳میلیون نفر پیامک داده‌ایم که اگر سؤال یا اعتراضی دارند مطرح کنند، گام بعدی ما حذف ۳میلیون نفر دیگر از طرح هدفمندی یارانه‌هاست.» این تازه‌ترین رویکرد دولت برای قطع یارانه غیرنیازمندان است. پیش از این یارانه نقدی افرادی که اطلاعات اقتصادی خانوار‌ها نشان از عدم‌نیاز به 45هزار و 500تومان داشت، قطع می‌شد و راه را برای اعتراض باز بود. سیاستی که با درنظرگرفتن 5 شاخص کلی نوع و مساحت واحد مسکونی، نوع شغل، نوع خودرو و نظایر آن اجرا شد اما پس از مدتی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و سازمان هدفمندی یارانه‌ها، بدون اعلام دلیل خاصی قطع یارانه افراد با درآمد یا توانایی مالی بالا را متوقف کردند.

رقابت ۲۸ فیلم در بخش مسابقه فجر ۳۵ ؛ عنوان دیگر روزنامه همشهری به شمار می رود، در این مطلب می خوانیم: هیات انتخاب سی‌و‌پنجمین جشنواره فیلم فجر فهرست فیلم‌های حاضر در بخش مسابقه رسمی این دوره را اعلام کرد که در میان آثار برگزیده تازه‌ترین ساخته‌های سینماگرانی چون پوران درخشنده، رامبد جوان، محمدحسین مهدویان، حمید نعمت‌الله، وحید جلیلوند و البته مسعود کیمیایی به چشم می‌خورد. شاید برای نخستین‌بار در تاریخ فیلم فجر، دبیر جشنواره عصر روز جمعه به تلویزیون آمد و در اقدامی نوآورانه فهرست فیلم‌های برگزیده را زنده و مستقیم به مخاطبان شبکه خبر اعلام کرد. محمد حیدری در محوطه باز موزه سینما رو به دوربین تلویزیون و خبرنگاران حاضر گفت: امسال 44 فیلم در بخش چشم‌انداز سینمای ایران حضور خواهند داشت که از این میان، 28 فیلم از جمله فیلم‌های اول و انیمیشن برای بخش مسابقه سودای سیمرغ انتخاب شده‌اند.

روزنامه همشهری با انتخاب عنوان راه حل کاهش ترافیک چیست؟، نوشت: بحث ترافیک تهران صبح ۱۷ دی در برنامه تلویزیونی مناظره که از شبکه اول سیما پخش شد، محل بحث ۳ عضو شورای شهر و یک کارشناس حمل‌ونقل قرار گرفت. محسن پیرهادی، عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گسترش خطوط مترو و اتوبوس‌های تندرو در شهر را از مهم‌ترین عوامل برای حل معضل ترافیک دانست و گفت: ما نباید همه مشکل را گردن مردم بیندازیم زیرا اگر هم‌اکنون مشکلی وجود دارد، به‌طور حتم ناشی از اقدامات نادرست مسئولان در این‌باره است. این عضو شورای شهر با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از 3هزار دستگاه اتوبوس فرسوده در تهران تردد می‌کنند، افزود: متأسفانه سرعت اقدام مسئولان و حاکمیت بسیار پایین است و نباید با این شرایط از مردم انتظارات غیرمعمول داشته باشیم. پیرهادی درباره ناوگان اتوبوسرانی گفت: از سال 91 تا به امروز حتی یک دستگاه اتوبوس هم به شهرداری تحویل داده نشده است. به گفته وی، این در حالی است که فرهنگ و سبک زندگی مردم تغییر کرده و درصد استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی بیشتر شده است.

همچنین این روزنامه در صفحه نخست عنوان های «دفاعیه 3 وزارتخانه از اتهام کم کاری در پرونده زنجانی»، «بحران امنیتی در شهرهای ترکیه»، «قشلاق در زندان!»، «میزبانی خراسانی در سامرا» و «در فقر نشستگان توتان» را منتشر کرد و در یادداشتی عنوان «ایران در قلمرو راهبردی آتش بس» را به قلم حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مجلس به چاپ رساند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: