کد خبر: ۹۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۱۴ دی ۱۳۹۵ - 03 January 2017
گزارش گروه طرح و برنامه سندیکای بیمه گران با عنوان «بررسی لایحه بودجه 1396 کل کشور از منظر صنعت بیمه» در جلسه اخیر شورای عمومی سندیکا ارائه شد.
گزارش گروه طرح و برنامه سندیکای بیمه گران با عنوان «بررسی لایحه بودجه 1396 کل کشور از منظر صنعت بیمه»  در جلسه اخیر شورای عمومی سندیکا ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی سندیکای بیمه گران، با تقدیم لایحه بودجه سال 96 کل کشور توسط رئیس جمهوری به  مجلس شورای اسلامی، بررسی این لایحه در کمیسیونهای تخصصی مجلس آغاز شده است. 

به همین منظور گروه طرح و برنامه سندیکا، گزارشی با عنوان «بررسی لایحه بودجه 1396 کل کشور از منظر صنعت بیمه» تهیه نمود که در دویست و بیستمین جلسه شورای عمومی سندیکا در حضور مدیران عامل شرکتهای بیمه ای ارائه گردید. 

برای اطلاع همکاران صنعت بیمه ، این گزارش در ذیل این خبر منتشر می شود و از همکاران و فعالان محترم صنعت بیمه تقاضا می شود با مطالعه این گزارش، نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون لایحه بودجه سال 96 به آدرس ایمیل گروه طرح و برنامه به نشانی planning@sbi.ir ارسال نمایند تا مورد بهره برداری قرار گیرد.

نسخه PDF  خلاصه گزارش «بررسی لایحه بودجه 1396 کل کشور از منظر صنعت بیمه»   را می توانید در فایل ضمیمه این خبر دریافت کنید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: