کد خبر: ۹۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۳ - ۱۳ دی ۱۳۹۵ - 02 January 2017
جلسه هم اندیشی روسای شعب و دوایر ستادی استان تهران به منظور بررسی نقاط قوت و ضعف شعب در جذب منابع، تخصیص مصارف و پیگیری وصول مطالبات با حضور توکلی مدیر امور استان ها، حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی، اخوان رئیس اداره اعتبارات و بین الملل و سلطانیان مدیر شعب استان تهران در محل سالن جلسات ساختمان سرپرستی برگزار شد.
جلسه هم اندیشی روسای شعب و دوایر ستادی استان تهران به منظور بررسی نقاط قوت و ضعف شعب در جذب منابع، تخصیص مصارف و پیگیری وصول مطالبات با حضور توکلی مدیر امور استان ها، حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی، اخوان رئیس اداره اعتبارات و بین الملل و سلطانیان مدیر شعب استان تهران در محل سالن جلسات ساختمان سرپرستی برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این جلسه توکلی ضمن اشاره به جایگاه شعب در دستیابی به سهم بیشتری از بازارهای هدف، بیان داشت: شعب بانک به عنوان سربازان خط مقدم جذب منابع قرض الحسنه نقش بسزایی در جلب رضایتمندی مشتریان دارند.


وی ضمن تاکید بر تاثیر انضباط شعب در ارائه خدمات شایسته تر به ارباب رجوع و مشتریان بانک تصریح کرد: انضباط، باعث پویایی می شود و کسانی که منظم هستند از پیشرفت مناسبی برخوردار خواهند شد از این رو توسعه و گسترش نظم در شعب منجر به افزایش جذب منابع قرض الحسنه در فرصت باقی مانده از سال می گردد.

مدیر امور استان های بانک افزود: چنانچه هر یک از شعب ما در استان تهران، با برنامه ریزی منسجم و دقیق تری نسبت به تحقق طرح ها و اهداف مطروحه برای سال جاری عمل نمایند، بی شک عملکرد بهتری در جذب و رشد منابع، توزیع صحیح مصارف و کنترل میزان مطالبات بانک خواهند داشت.

در ادامه حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک نیز ضمن اتاق فکر دانستن این نشست هم اندیشی اظهارداشت: این گردهمایی باعث ایجاد یک هم افزایی در راستای بررسی، شناسایی و حل مشکلات شعب تهران می گردد و خیلی از چالش های اساسی برای جذب منابع قرض الحسنه در فرصت باقی مانده از سال در همین جلسه مرتفع خواهد شد.

وی افزود: اعتقاد و علاقمندی به بانک از ضرورتهای اولیه کامیابی در درک متقابل میان بانک و شما همکاران در پیشبرد امور تلقی می شود و در این صورت است که با افزایش تلاش روسای شعب نقش آنان در حل مشکلات، ضریب اطمینان بیشتری را به خود اختصاص می دهد.

رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به پتانسیل های استان تهران تصریح کرد: بهره مندی از ظرفیت های اقتصادی متمرکز در این استان نیازمند ارتقاء توان، اثربخشی و کارائی مطلوب روسای شعب می باشد.

وی افزود: گسترش ارتباطات، بازاریابی و تبلیغات برای جذب منابع در بانک به عنوان یک اصل می باشد و عملکرد شایسته شما در این حوزه باعث اعتبار و معرفی مناسب خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران خواهد شد.


اخوان رئیس اداره اعتبارات و بین الملل در ادامه جلسه ضمن تاکید بر نقش سیاست های اعتباری در پیشبرد اهداف بانک بیان داشت: با توجه به اهمیت این امر لازم است تا همه کارکنان شعب بر ساختار سیاست های اعتباری تدوین شده مسلط باشند تا بتوانند مشتریان را به شیوه صحیح راهنمایی نمایند.

وی افزود: ارائه اطلاعات صحیح و مناسب به مشتریان، مشوقی به منظور سپرده گذاری و انگیزه ای برای معرفی خدمات و طرح های تسهیلاتی بانک به سایرین می باشد.
اخوان با اشاره به مسئولیت های اجتماعی بانک تصریح کرد: کارکنان باید اهتمام لازم در پرداخت وامهای ازدواج و تسهیلات تکلیفی را داشته باشند و این خدمات را در کمترین زمان ممکن به متقاضیان واجد شرایط ارائه نمایند.

همچنین در این جلسه سلطانیان آمار اقدامات صورت گرفته در حوزه های مختلف بازاریابی، جذب منابع، تخصیص مصارف و مطالبات شعب در 9 ماهه ابتدای سال 95 را بیان داشت.

وی با اشاره به عملکرد شعب تهران در تکریم ارباب رجوع و رعایت اصول مشتری مداری گفت: اساس و بنیان بانک قرض الحسنه مهر ایران بر پایه ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشتریان می باشد و نیاز است تا در این جلسه مشکلات مربوط به شعب بانک در استان تهران به صورت جداگانه بررسی و مورد بازبینی قرار گیرد.

در پایان، روسای شعب مشکلات حوزه های مختلف در جذب منابع بازارهای هدف را بیان داشته و رهنمود های لازم توسط مدیران بانک ارائه گردید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: