کد خبر: ۸۸۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - 15 December 2016
مدیرعامل بانک قوامین گفت: شبکه ی پولی و بانکی کشور می تواند با ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و حفظ بازدهی مورد انتظار در راستای ارتقاء متوازن رفاه در جغرافیای ایران سهم بسزایی داشته باشد.
مدیرعامل بانک قوامین گفت: شبکه ی پولی و بانکی کشور می تواند با ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و حفظ بازدهی مورد انتظار در راستای ارتقاء متوازن رفاه در جغرافیای ایران سهم بسزایی داشته باشد.

روابط عمومی بانک در گزارشی اعلام کرد: دکتر غلامحسن تقی نتاج در جمع مدیران و کارکنان بانک در ایلام با اشاره به نقش موثر بانک ها در توزیع عادلانه ی رفاه در جامعه گفت: حجم منابع بانک قوامین که با اعتماد سهامداران و سپرده گزاران به دست آمده به حدی است که می تواند در توزیع عادلانه رفاه در سطح استان ها و تامین رضایت بیش از پیش مخاطبان سهم بسزایی داشته باشد.

وی به وظیفه ی عموم سازمان های پولی و مالی در توسعه عدالت اجتماعی در سراسر کشور تاکید و تصریح کرد: تجربه نشان داده که با هم سویی و هم راستایی می توان توزیع عادلانه ی بانکی در استان های کشور را عملیاتی کرد.

مدیرعامل بانک قوامین در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: بانک قوامین یک بانک خود کفاست و همان طور که توانسته فعالیت های درخشانی را در پرونده ی خود رقم بزند می تواند در آینده نیز با هم دلی و به کارگیری نیروهای متخصص و مستعد خود جایگاه بالاتری از جهت سودآوری و عملکرد در وضعیت مالی به دست آورد.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید مجدد بر این که پاسخ به اعتماد سپرده گزاران و سهامداران و تامین حقوق ذینفعان مسئولیت برزگی است که به گردن همه کارکنان بانک قوامین است افزود: اولویت بانک قوامین این است که منابع جذب شده در سطح استان ایلام چه در بخش قرض الحسنه و چه سرمایه گزاری در جهت توسعه و آبادانی استان مصرف شود.

دکتر نتاج هم چنین یادآور شد: استان ایلام در صورت داشتن طرح های صنعتی با توجیه اقتصادی جزو استان های اولویت دار برای دریافت تسهیلات بانکی به شمار می رود. 
بر پایه ی این گزارش دکتر نتاج در ادامه سفر خود به استان ایلام در جلسه کانون هماهنگی بانک های استان استان نیز حضور یافت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: