کد خبر: ۸۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - 09 December 2016
همکار ایثارگر بیمه ایران اعضای بدن دختر جوان خود را که بر اثر عارضه مغزی فوت شده بود به بیماران نیازمند پیوند، اهدا کرد.
همکار ایثارگر بیمه ایران اعضای بدن دختر جوان خود را که بر اثر عارضه مغزی فوت شده بود به بیماران نیازمند پیوند، اهدا کرد.

محمدرضا زارعی از مدیران بیمه ایران شعبه قائمشهر در این رابطه گفت: دخترم شیدا زارعی به دلیل بیماری مغزی AVM از تیر امسال توسط متخصصان بیمارستان گاندی تحت درمان قرار داشت تا اینکه روز نهم‌آذر، پزشکان مرگ مغزی وی را اعلام کردند و ما برای رضای خدا و طبق وصیت دخترم با اهدای اعضای بدنش به بیماران نیازمند موافقت کردیم.

زارعی با اشاره به فرمایشات حضرت امام (ره) که فرمودند" نقطه اوج آنجاست که عضوی را در راه خدا بدهیم" افزود: با هماهنگی بیمارستان مسیح دانشوری تهران شرایط انتقال و اهدای پنج عضو بدن انجام شد تا به وصیت دخترم که دانشجوی رشته فیزیک در تهران بود عمل کرده و کاری بزرگ و حیات بخش برای بیماران نیازمند انجام شده باشد

وی در ادامه گفت: دخترم قبل از آگاهی از بیماری خود از طریق اینترنت عضو انجمن اهدای اعضا شده بود و به مادرش تاکید کرده بود در صورت فوت من اعضای بدنم را به افراد نیازمند بدهید، امیدوارم با این کار خداپسندانه  توانسته باشم به روحیه ایثارگری و فداکاری دختردانشجوی خودم پاسخ مثبت داده باشم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: