کد خبر: ۸۸۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - 07 December 2016
بانكداري ايراني -رئیس هیأت مدیره بیمه دانا از رشد ۴۵.۵ درصدی پرتفوی این شرکت در ۸ ماه سال جاری بدون دامپینگ و ورود به نرخ شکنی های غیرحرفه ای خبر داد و ۶ متغیر بیرونی موثر بر فعالیت های صنعت بیمه را اعلام کرد.
 بانكداري ايراني - رئیس هیأت مدیره بیمه دانا از رشد ۴۵.۵ درصدی پرتفوی این شرکت در ۸ ماه سال جاری بدون دامپینگ و ورود به نرخ شکنی های غیرحرفه ای خبر داد و ۶ متغیر بیرونی موثر بر فعالیت های صنعت بیمه را اعلام کرد.

 رضا جعفری در آستانه چهل و سومین سالروز تاسیس بیمه دانا در جمع مدیران ستادی و فنی این شرکت اظهار داشت: طی 8 ماه گذشته با تلاش صادقانه کارکنان و راهبری مناسب مدیران، موفق به رشد 45.5 درصدی در شاخص کل پرتفوی شدیم که نسبت به متوسط نرخ صنعت بیمه بیش از 20 درصد بالاتر است که موفقیت چشمگیری محسوب می شود.

وی با اشاره به متغیرهای مختلف داخلی و خارجی تاثیرگذار بر فعالیت های نهادهای بیمه ای،ترکیب پرتفولیو و سیاست های اعتباری شرکت در فروش بیمه را از مهمترین متغیرهای تاثیرگذار بر شاخص سودآوری شرکت برشمرد و اعلام کرد: انتظار می رود تا پایان سال نسبت به اصلاح ترکیب پرتفوی شرکت و وصول مطالبات معوق اقدامات اساسی و عملی و جدی صورت پذیرد تا نه تنها انتظارات سهامداران تامین شود،بلکه شاهد استمرار موفقیت ها و روند رو به رشد شرکت در آینده باشیم.

جعفری، تغییرات در فضای کسب و کار بیمه، رقابتی شدن بازار بیمه، ورود نهادهای جدید بیمه ای، تغییرات در مقررات و آیین نامه های بیمه ای، ورود نهادهای خارجی بیمه به بازار و نیازهای جدید مشتریان را به عنوان متغیرهای خارجی تاثیرگذار بر فعالیت های بیمه ای در آینده عنوان کرد و افزود: این متغیرها می توانند فرصت هایی را برای حضور فعال تر شرکت های بیمه در عرصه بیمه گری ایجاد کنند. مشروط بر اینکه مدیران شرکت های بیمه برای استفاده از آنها برنامه ریزی مناسب و از پیش تعیین شده ای را در دستور کار قرار دهند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: