
مدیرعامل بانک رفاه گفت: مشتری محوری یکی از مهمترین استراتژیهای بانک رفاه است، به همین منظور تغییرات ساختاری در بانک ایجاد شده که در آینده تقویت هم میشود.
محمدعلی سهمانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران با اعلام این مطلب در جمع مدیران صف و ستاد این بانک در مشهد افزود: لازم است تمامی ارکان بانک بر امور مشتریان مبتنی باشد. مشتری محوری معادل عدول از قوانین و مقررات بانک مرکزی نیست بلکه ایجاد یک نگاه جامع به مشتری است.
وی افزود: با وجود همه تکالیف، انتظارات و محدودیتها به دنبال تحقق اهداف در بانک رفاه هستیم. تمامی اقدامات بانک برای جلب رضایت ذی نفعان است و تلاشها باید به تامین رضایت آنان معطوف شود.
سهمانی با اشاره به اینکه در ماههای اخیر اقدامات مطلوبی در این بانک در حوزههای بهبود شبکه شعب، سودآوری، فنآوریهای الکترونیکی و… صورت گرفته است افزود: بهبود شرایط بانک صرفاً با ارتقای کیفیت خدمات صورت میگیرد. ارتقای کیفیت هم با پرداخت سود بالا یا با کاهش قیمت خدمات به دست نمیآید. سرعت، کیفیت، امنیت و سهولت در دسترسی به خدمات در نهایت منجر به تعالی بانک و افزایش رضایتمندی ذینفعان میشود.
وی وصول مطالبات معوق را از ماموریتهای مهم بانک رفاه خواند و یادآور شد: سیاست بانک در وصول مطالبات از بدهکاران خوش حساب، تعامل و مدارا است اما در مواجهه با بدهکاران بد حساب از همه ظرفیتهای قانونی بهره میبرد.
سهمانی تاکید کرد حوزههای صف و ستاد این بانک منسجم و هماهنگ در پی اعتلای بانک هستند و مطمئنا اعتلای بانک منجر به رضایت ذینفعان میشود.