بررسی عملکرد و وضعیت منابع پایانه های فروشگاهی بانک سینا در مهر ماه حاکی از استقبال از این پایانه ها جهت بهره مندی در فعالیت های بانکداری نسبت به ماه قبل از آن است.
به گزارش روابط عمومی بانک سینا، این بانک در راستای ایجاد بانکداری آسان و کمک به تسریع انجام خدمات بانکی هموطنان، نزدیک به 70 هزار پایانه فروش راه اندازی کرده است که عملکرد این دستگاه ها در مهرماه امسال در مقایسه با شهریور حاکی از استقبال از این پایانه ها بوده است.
بانک سینا به منظور توسعه فرهنگ استفاده از بانکداری الکترونیک، خدمات متنوعی را در این حوزه ارائه نموده است که پایانه های فروش یکی از این خدمات است. این پایانه ها نقش عمده ای در انجام بهینه فعالیتهای بانکی هموطنان و همچنین تسهیل خریدهای روزانه آنان ایفا نموده است. با این دستگاه ها دریافت موجودی، خرید شارژ و پرداخت قبض هم امکانپذیر است.