کد خبر: ۸۷۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - 23 November 2016
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، جمعی از کارکنان بانک مهر اقتصاد با حضور در گلزار شهدای امام زاده علی اکبر(ع) چیذر، بار دیگر با آرمان های این عزیزان تجدید میثاق کردند.
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، جمعی از کارکنان بانک مهر اقتصاد با حضور در گلزار شهدای امام زاده علی اکبر(ع) چیذر، بار دیگر با آرمان های این عزیزان تجدید میثاق کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی، کارکنان بانک مهر اقتصاد همزمان با هفته بسیج با حضور در گلزار شهدای امام زاده علی اکبر(ع) چیذر، ضمن غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ این قهرمانان همیشه تاریخ با قرائت فاتحه یاد و خاطره جانفشانی ها و ایثارگری های مجاهدانِ راه حق را گرامی داشتند.

بر اساس این گزارش، کارکنان بانک مهر اقتصاد پس از مراسم غبار روبی به قرائت زیارت عاشورا در جوار مزار ملکوتی شهدا پرداختند و در ادامه از موزه شهدا بازدید به عمل آوردند.

حجت الاسلام والمسلمین شیخی –  مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بانک – نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری " امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست " بنا بر این ارج نهادن به مقام والای شهدا و بزرگداشت خانواده های آنها یک وظیفه همگانی می باشد چرا که استقلال و امنیت امروز ما مرهون ایثار و جانفشانی های آن سرو قامتان همیشه تاریخ است.

حجت الاسلام شیخی با اشاره به نقش آفرینی های بسیج در تمامی عرصه های انقلاب، افزود: بسیج گذشته از حضور بسیار موثری که در سال های دفاع مقدس داشت در سال های پس از جنگ نیز برای اعتلای انقلاب اسلامی و رشد و شکوفایی کشور در صحنه حاضر شد.

گفتنی است این مراسم به همت پایگاه بسیج حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در بانک مهر اقتصاد و با حضور مسئوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بانک، مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت و مدیر کل بازرسی و حسابرسی برگزار شد.  
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: