کد خبر: ۸۶۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - 19 November 2016
رییس هیأت مدیره بیمه دانا و اعضای هیأت همراه در بازدید از شعبه اراک، عملکرد هفت ماهه این شعبه را بررسی و تجزیه و تحلیل کردند.
رییس هیأت مدیره بیمه دانا و اعضای هیأت همراه در بازدید از شعبه اراک، عملکرد هفت ماهه این شعبه را بررسی و تجزیه و تحلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، در  این بازدید که روز نوزدهم آبان ماه سال جاری با حضور خدادادی معاون امور استانها و توسعه شبکه فروش، سعیدیان راد معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت، پهلوان رییس شورای فنی و حیدری مدیر امور نمایندگان انجام شد، عملکرد هفت ماه اول سال جاری شعبه اراک بررسی و تجریه و تحلیل شد.

دکتر رضا جعفری رییس هیأت مدیره بیمه دانا در جلسه ای که با حضور نمایندگان و کارکنان این شعبه برگزار شد، طی سخنانی ضمن بررسی عملکرد این شرکت و مقایسه آن با سایر شرکت های بیمه ای، نمایندگان و کارکنان شبکه فروش را به انسجام همدلی و برقراری تعامل بهتر در جهت تحقق اهداف و سیاستهای عالیه شرکت دعوت کرد.

در این نشست همچنین ترکیب پرتفوی، ضریب خسارت، کنترل سهم بیمه های درمان، تلاش برای افزایش پرتفوی بیمه های زندگی و حق بیمه تولیدی استان مرکزی مورد بحث و تبادل نظر و تأکید قرار گرفت.

رییس هیأت مدیره و هیأت همراه همچنین از اولین نمایشگاه بانک، بیمه و بورس استان مرکزی که نماینده بیمه دانا(نمایندگی پوینده) در آن غرفه داشت، بازدید و با مقدسی نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص مسائل و موضوعات بیمه ای مذاکره کرد.
در این بازدید محمدیان مدیر منطقه هفت و خلیلی رییس شعبه اراک نیز حضور داشتند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: