بانك سرمايه به منظور ارتقاي سلامت اداري و تكريم ارباب رجوع، اقدام به ايجاد سامانه ثبت و رسيدگي به شكايات مشتريان گرامي نموده است.
به گزارش روابط عمومي بانك سرمايه، اين بانك در راستاي اجراي قانون ارتقاي نظام سلامت اداري و مقابله با فساد و همچنين تسريع در پاسخگويي به شكايات، اقدام به راه اندازي سامانه رسيدگي به شكايات نموده است.
از طريق اين سامانه مشتريان گرامي قادر به ارسال شكايات خود به هيات مديره بانك بوده و در كوتاه ترين زمان ممكن پاسخ به مشتريان ارسال مي گردد.
شايان ذكر است مشتريان محترم مي توانند از طريق سايت بانك و يا تلفن صداي سرمايه (42659-021) به صورت 24 ساعته انتقادات و شكايات خود را با مديريت بانك در ميان گذاشته و نتيجه در كمترين زمان ممكن به حضور ايشان اعلام مي گردد.