کد خبر: ۸۶۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - 14 November 2016
بانكداري ايراني - بیمه پارسیان برای سال 95 به سازمان بورس اعلام کرده بود که 1600 میلیارد ریال پرتفوی خواهد داشت اما با برنامه دقیق پورتفوی شرکت مبلغ به 18000 میلیارد ریال خواهد رسید .
 بانكداري ايراني - بیمه پارسیان برای سال 95 به سازمان بورس اعلام کرده بود که  1600 میلیارد ریال پرتفوی خواهد داشت اما با  برنامه دقیق  پورتفوی شرکت مبلغ  به 18000 میلیارد ریال  خواهد رسید و بر این اساس ، امروز پرتفوی شرکت از مرز 10 هزار  میلیارد ریال  گذشته و نسبت به عملکرد اعلامی به بورس، بیش از 40 درصد از پیش بینی ها ، جلوتر است که بر این اساس از EPS سالیانه جلوتر خواهیم بود و سرعت پیشرفت بیمه پارسیان بیشتر از بقیه رقبای حرفه‌ایست.

مدیر عامل بیمه پارسیان ، در گفت‌وگو با بانكداري ايراني  ، با بیان مطلب فوق افزود :  بیمه پارسیان بزرگترین شرکت بیمه تماما خصوصی  و بورسی است که  از سال 82 تاسیس شده  و از سال 1389  سهام شرکت در بورس دادوستد می شود.  این شرکت  در  ماه های اخیر 28 درصد رشد عملکردی  داشته  و  در بخشهای عمر و سرمایه گذاری ، هواپیما و مهندسی و نفت انرژی  فعالیت جدی داشته‌است .

هادی اویار حسین در ادامه عنوان کرد: سرمایه شرکت بیمه پارسیان در حال حاضر 200 میلیارد تومان است  که تصمیم دارد که  این میزان را به رقم  400 میلیارد تومان برساند . در حال حاضر سهم بازار بیمه پارسیان نزدیک به  7 درصد است که در ماه های پیش رو بیش تر خواهد شد . این  شرکت 60 شعبه  فعال دارد که آخرین شعبه طی هفته گذشته در کیش راه اندازی شد.

مدیر عامل بیمه پارسیان در خصوص  حاکمیت شرکتی در شرکت مطبوع خود  گفت:   5 سال است که در بیمه پارسیان خدمت می کنم  و در تمام این دوران سعی  شده است تا  تمام موارد مطروحه از سوی بیمه مرکزی به نحو احسن انجام شود  بر همین اساس حاکمیت شرکتی را اجرا  کرده و کمیته های ریسک و کمیته مطالبات و کمیته  حسابرسی در شرکت  تشکیل شده  و در حال گزارش دهی دوره ای هستند. 

اویار حسین با اشاره یه اینکه  بیمه پارسیان سومین شرکت در  قبول بیمه اتکایی داخل کشور است ، گفت :   در خصوص سرمایه گذاری شرکتهای بیمه خارجی مذاکرات  زیادی انجام شده است  و به دلیل مشکلاتی هنوز به صورت بصورت جدی اقدامی نشده است اما با رفع مشکلات شاهد شروع فعالیت  بیمه اتکایی خواهیم بود زیرا مقدمات آن انجام شده است  و شرکتهای اروپایی در مذاکرات قبول کردند که در خصوص بیمه  اتکایی اختیاری  ورود کنند . و در مرحله بعد به سمت  محصول مشترک حرکت کنیم . 

مدیر عامل بیمه پارسیان در پایان گفت :  مساله مهمتر از نرخ شکنی در صنعت بیمه فضای رقابتی  نامناسب است که باید فکری برای آن شود .  همچنین یکی از موارد مهم در صنعت بیمه ایران بیمه نامه های فنی است یعنی در آن نرخ شکنی و خودزنی نباشد و شرکت ها بیمه نامه را باری به هر جهت صادر نکنند از همه مهمتر با ورود سرمایه گذاری های خارجی قطعا این شرکت ها با شرکتهای خارجی در بخش اتکایی مشکل روبرو می شوند زیرا شرکتهای خارجی بیمه نامه هایی را می پذیرند که  شرایط  فنی  خوبی داشته  و بر اساس استاندارادهای بین المللی صادر شده باشد . 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: