کد خبر: ۸۶۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۷ - ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - 12 November 2016
طی دو روز همایش سراسری بررسی عملکرد شش ماهه اول سال 95 و تبیین برنامه های شش ماهه دوم امسال بانک ملی ایران با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد این بانک، راهکارهای حضور فعال‌تر بانک ملی ایران در بازار رقابتی تبیین و جهت اجرا ابلاغ شد.
طی دو روز همایش سراسری بررسی عملکرد شش ماهه اول سال 95 و تبیین برنامه های شش ماهه دوم امسال بانک ملی ایران با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد این بانک، راهکارهای حضور فعال‌تر بانک ملی ایران در بازار رقابتی تبیین و جهت اجرا ابلاغ شد.

مدیر عامل بانک ملی ایران در روز دوم این همایش با تأکید بر ضرورت حرکت براساس برنامه، توجه جدی ادارات کل، ادارات امور شعب و شعب مستقل درخصوص برنامه های ابلاغی و اهداف تعیین شده را خواستار شد. 

محمدرضا حسین زاده با عنوان اینکه نیل به اهداف تعیین شده، بانک ملی ایران را تبدیل به یک بانک برتر خواهد کرد، ابراز داشت: با وجود مدیران و کارکنان متخصص بانک ملی ایران، تمامی مسائل و موانع رو به رو مرتفع خواهد شد به شرط اینکه همدلی، همزبانی، ایجاد انگیزه در کارکنان، احساس مسئولیت، اعتماد و تلاش جمعی در دستور کار مدیران بانک قرار گیرد. 
وی گفت: مدیران بانک باید در ماه های باقیمانده امسال با درایت و تدبیر، برگزاری جلسات با همکاران، سرکشی به شعب، تقسیم کار و بسیج عمومی همکاران برای جذب منابع و وصول مطالبات بیشتر تلاش کنند. 

در روز دوم این همایش که به صورت پانل با شرکت مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این بانک برگزار شد، عملکرد ادارات امور شعب، شعب مستقل و همچنین ادارات ستادی بانک ملی ایران ظرف شش ماهه اول سال جاری و مهمترین مسائل پیش روی این بانک در فضای رقابتی نظام بانکی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

 بحث و تبادل نظر و ارائه پیشنهادهای مختلف در حوزه‌هایی نظیر جذب منابع، پرداخت تسهیلات، وصول مطالبات معوق، بانکداری الکترونیک، بانکداری بین‌الملل،کارت های اعتباری و جمع‌بندی و اتخاذ تصمیم در این موارد توسط هیأت مدیره بانک از دیگر بخش‌های همایش مذکور بود. 

در این همایش،گزارش عملکرد شش ماهه اول امسال ادارات کل، امور شعب و شعب مستقل توسط اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی مطرح و مدیران امور مناطق و روسای ادارات و شعب به ارائه گزارش و پاسخ های لازم در خصوص عملکرد واحدهای تحت نظر خود پرداختند. در خلال بحث‌های مطرح شده در همایش ،توضیحات و تدابیر لازم توسط مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره بانک ارائه شد. 

در پایان همایش ادارات امور شعب استان های سمنان، البرز، قزوین، گلستان، گیلان، لرستان، مرکزی تهران، شمال تهران، شعبه مستقل اسکان و شعبه مستقل میرداماد به ترتیب موفق به کسب رتبه های برتر عملکردی در نیمه اول امسال شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: