کد خبر: ۸۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۹ - ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - 30 October 2016
سید ولی‌اله فاطمی اردکانی عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران در بازدید از اداره امور شعب استان فارس به تبیین رویکردهای جدید حوزه بانکداری پرداخت و گفت: در بانکداری جامع، زیربنای اصلی مبتنی بر پاسخگویی و مشتری‌ مداری است.
سید ولی‌اله فاطمی اردکانی عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران در بازدید از اداره امور شعب استان فارس به تبیین رویکردهای جدید حوزه بانکداری پرداخت و گفت: در بانکداری جامع، زیربنای اصلی مبتنی بر پاسخگویی و مشتری‌ مداری است.

وی در این بازدید که کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور، شهرآشوب رئیس اداره کل سرمایه انسانی و ملک‌نیا رئیس اداره کل سازمان و روش‌ها او را همراهی می‌کردند، مدیریت را یک فرآیند دو سویه پرسشگر- پاسخگو دانسته و گفت: مدیران باید برای طرح هرگونه پرسش، پاسخ راهبردی داشته باشند. 

عضو هیات مدیره بانک در ادامه ضمن برشمردن رویکردهای موفق و ناموفق بانکداری دنیا افزود: لازمه شناخت عوامل کلیدی موفقیت، اقدام شجاعانه در تغییر رویکردهاست. 

وی گفت: یکی از مصادیق مهم تغییر نگرش، نگاهی جدی و ریشه‌ای به مشتری محوری و خلق ایده‌هایی است که بازتاب آن در رضایتمندی مشتریان نمود پیدا می‌کند. 

دکتر فاطمی افزود: ارتباط صمیمی با مشتری و توجه به نیازها و انتظارات وی به عنوان عضو مهم خانواده بانک، همواره در بانک ملی ایران به عنوان یک اصل مهم و اساسی مورد توجه مسئولان عالی بانک و کارکنان بوده است. 

وی خاطر نشان کرد در بانکداری جامع حق انتخاب خدمات با مشتری است و همکاران باید عملکرد خود را با سلایق و نقطه نظرات مشتریان منطبق کنند. 

عضو هیأت مدیره افزود: ارتباط این دو عنصر رفتار سازمانی( بانکدار و مشتری) در بانکداری جامع، مبتنی بر منافع سازمان است، چرا که در این رویکرد مشتری نیز خود را وفادار به حفظ و ارتقاء جایگاه سازمان می‌داند. 

در این همایش همچنین کریمی جذب منابع و تخصیص به واحدهای تولیدی و نیز توسعه اشتغال و رونق اقتصادی را مورد تأکید قرارداده و گفت: نقش بانک ملی ایران در توسعه طرح‌های خرد و کلان اقتصادی ارزنده و مطلوب بوده است و این روند همچنان ادامه خواهد یافت. 

وی خواستار تلاش و جدیت بیشتر کارکنان در جلب رضایت مشتریان و تأمین انتظارات آنان شد. کریمی جایگاه بانک ملی ایران در ذهن اقشار جامعه را رفیع توصیف کرده و افزود: بانک ملی ایران از دیرباز مورد وثوق و اعتماد مردم بوده است. 

شایان ذکر است عضو هیأت مدیره و هیأت همراه با حضور در چند شعبه حوزه شهرستان مرودشت از نزدیک با همکاران دیدار و در جریان مسائل و موضوعات آنان قرار گرفت. 
همچنین فاطمی اردکانی و هیأت همراه در این سفر از واحد تولیدی دایتی که با مشارکت بانک ملی ایران مورد بهره‌برداری قرار گرفته است بازدید به عمل آوردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: